عصر بازار

انتقاد یک نماینده از کاهش ۵۰ درصدی ارزش پول ملی

عصر اعتبار- یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: به دنبال افزایش نرخ ارز ارزش پول ملی بین ۴۰ تا ۵۰ درصد کاهش یافته است.

انتقاد یک نماینده از کاهش ۵۰ درصدی ارزش پول ملی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سلام امینی در تذکر شفاهی به بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت در خصوص افزایش نرخ ارز به ویژه دلار در پایان جلسه علنی چهارشنبه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: مدیران اقتصادی ارشد نظام این نرخ ارز نیست که افزایش یافته است بلکه نرخ ارزش ریال و پول ملی ایران است که بین 40 تا 50 درصد در مقابل ارزهای خارجی سقوط کرده است. از همه شما می خواهم برای صیانت از پول ملی تمام سعی خود را به کار گیرید.

    وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم ، معلم و فرهنگیان را پاس بداریم و آقای وزیر در خصوص اجرایی کردن کامل طرح رتبه بندی فرهنگیان اقدام نمایید. مطالبات معوق فرهنگیان و بازنشستگان را پرداخت کنید. تکلیف حق‌التدریسی‌ها را مشخص کنید.

    امینی در پایان در تذکری به همه دوایری که قانون را اجرا نمی کنند، بیان کرد: اعاده به خدمت جانبازان قانون است. در برنامه ششم توسعه نیز صراحتا بیان شده است اما متاسفانه در خیلی موارد این قوانین اجرا نمی شود. انتظار داریم مشکل ایثارگران را مرتفع گردانید. مطالبات معوق کارکنان مناطق جنگی نیز مطابق قانون باید پرداخت شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی