عصر بازار

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تشریح کرد :

تسهیل شرایط مالیاتی لازمه رونق بخش تولید در شرایط رکود اقتصادی

عصر اعتبار- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:پیش بینی می شود لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده تا دو ماه آینده در دستور کار صحن علنی مجلس قرار بگیرد.

تسهیل شرایط مالیاتی لازمه رونق بخش تولید در شرایط رکود اقتصادی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خانه ملت ، قرجه طیار، در خصوص نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با وزیر اقتصاد گفت:در جلسات مشترک نمایندگان مجلس دغدغه های خود را در خصوص مسائل اقتصادی کشور مطرح کردند بطور مثال درخصوص نوسانات ارزی در چند ماه گذشته چند جلسه با وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی مجلس تشکیل شده است.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:ایجاد ثبات در بازار ارز یکی از لازمه های رونق بخش تولید است چرا که اگر ثبات در بازار ارز وجود نداشته باشد بازارهای دیگر با چالش روبرو می شود و نقدینگی به بخش تولید سوق داده نمی شود بنابراین باید بانک مرکزی برنامه جامع برای مدیریت بازار ارز داشته باشد.

    نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد:نقاط قوت و ضعف تصمیمات دولت در خصوص کنترل قیمت ها در بازار ارز در جلسه مشترک کمیسیون اقتصادی با وزیر اقتصاد مورد ارزیابی قرار گرفت.  

    قرجه طیار در ادامه  تصریح کرد:علاوه بر بررسی مسائل ارزی کشور در بخش دیگری از جلسه مسائل گمرکی و مالیاتی کشور مورد بررسی قرار گرفت  و بر تسهیل امور تاکید شد.

    تسهیل شرایط مالیاتی لازمه رونق بخش تولید در شرایط رکود اقتصادی

    وی ادامه داد:باید پذیرفت در شرایط رکود اقتصادی نباید به واحدهای تولید فشار مالیاتی وارد شود چرا که بخش تولید کشور در شرایط مناسبی قرار ندارد. 

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد:در بحث لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده کمیسیون اقتصادی با تعامل با سازمان امورمالیاتی و لحاظ نظرات فعالان اقتصادی کشور، بررسی ها لازم را انجام داده و کار بررسی این لایحه در کمیسیون اقتصادی در حال اتمام است و پیش بینی می شود این لایحه تا دو ماه آینده در دستور کار صحن علنی مجلس قرار بگیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو