عصر بازار

پورابراهیمی در نشست شورای اداری شهرستان انار مطرح کرد:

پیگیری موضوع استمهال وام های کشاورزان خسارت دیده

عصر اعتبار- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پیش بینی می شود تا پایان هفته آینده گزارش نهایی کمیسیون اقتصادی درخصوص مسائل ارزی کشور آماده شود.

پیگیری موضوع استمهال وام های کشاورزان خسارت دیده
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی داورانی در نشست شورای اداری شهرستان انار که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: موضوع استمهال وام های کشاورزی کشاورزان شهرستان های انار و رفسنجان پیگیری می شود، چرا که امسال باغات پسته با توجه به شرایط جوی با مشکلاتی روبرو شده است و به تبع آن پیش بینی می شود درآمد کشاورزان کاهش یابد.

    رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با حضور آقای بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بحث ایجاد منطقه ویژه اقتصادی انار مورد بررسی قرار گرفت و در این راستا مجوز لازم از شورای برنامه ریزی استان کرمان اخذ شده و سرمایه گذار بخش خصوصی نیز برای انجام این مهم حمایت های لازم را انجام می دهد.

    پورابراهیمی داورانی افزود: مسائل بخش تولید و مشکلات بانکی و مالیاتی فعالان اقتصادی شهرستان انار در این جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد کمیته ای در کمیسیون اقتصادی مسائل و مشکلات مطرح شده را پیگیری کند.

    وی درخصوص مسائل ارزی کشور گفت: در ماه های اخیر جلسات مختلفی با وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی درخصوص مسائل ارزی کشور برگزار شده است. در حال حاضر می توان گفت که مولفه های اقتصادی موضوع اصلی نوسانات ارزی نبوده است، اما رفتارهای غیرکارشناسی از سوی دولت در حوزه اقتصادی انجام شد.

    این نماینده مردم در مجلس دهم بیان کرد: مقرر شده از سوی دولت درخصوص مسائل ارزی گزارش جامعی ارائه شود و در این راستا پیش بینی می شود تا پایان هفته آینده گزارش نهایی کمیسیون اقتصادی درخصوص مسائل ارزی آماده می شود.

    گفتنی است در این جلسه علاوه بر اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی حضور داشت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی