عصر بازار

یک فعال حوزه ارز دیجیتال :

ارزهای رمزی در بلند مدت برای کشور سودآوری خواهند داشت

عصر اعتبار- یک فعال حوزه ارز دیجیتال گفت: با توجه به بین‌المللی بودن این ارزها و عدم تحریم آن‌ها از سوی دولت‌های دیگر می‌توانیم مانور خوبی برای اقتصاد کشور با آن انجام دهیم و با کشورهایی مانند عراق و یا کشورهای عربی که رابطه نزدیکی داریم این ارز را تعریف و معاملات خود را با آن انجام دهیم که در ‌‌نهایت این نوع فعالیت به نفع همه است.

ارزهای رمزی در بلند مدت برای کشور سودآوری خواهند داشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایلنا ، سعید دلیریان در خصوص تاثیر قیمت دلار و وضعیت مبهم بازار ارز و آیا اینکه مردم به سمت ارز دیجیتال خواهند رفت یا خیر؟ گفت: برای خرید این نوع ارز‌ها نیز نهایتا نیاز به تامین ارز واقعی داریم در واقع خرید و فروش آن هم تابع نرخ ارز روز است ضمن آنکه الان وضعیت پول‌های مجازی نیز آن چنان مناسب نیست و رکود بر بازار حاکم است.

    این فعال حوزه ارز دیجیتال گفت: ارزهای رمزی امروز در دنیا در حال گسترش است و در حال حاضر بهترین زمان است که در این خصوص شفاف سازی صورت بگیرد و قانونگذار برای فعالیت در این حوزه چارچوب مشخص کند.

    وی ادامه داد: برخی بیان می‌کند که این بازار مانند شرکت‌های هرمی باعث خروج ارز و ضربه به اقتصاد کشور خواهد شد در حالی که با قانونگذاری مشخص و شفافیت در این حوزه در بلند مدت به میزان زیادی برای کشور ارزآوری خواهیم داشت و صاحبان آن به سود خواهد رسید زیرا در ‌‌نهایت سود حاصل از خرید و فروش و یا سرمایه گذاری این نوع ارز‌ها به داخل خواهد آمد.

    این صراف و فعال حوزه ارز دیجیتال اظهار داشت: ما حتی می‌توانیم یک نوع ارز جدید مانند بیت کوین برای خودمان تعریف کنیم و یا با کشورهایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند مانند چین و یا روسیه همکاری کنیم.

    وی گفت: این ارزهای رمزی این قابلیت را دارند که به عنوان یک پیمان منطقه‌ای و یا فرا‌تر از آن تعریف شوند.

    دلیریان ادامه داد: با توجه به بین المللی بودن این ارزها و عدم تحریم آن‌ها از سوی دولت‌های دیگر می‌توانیم مانور خوبی برای اقتصاد کشور با آن انجام دهیم و با کشورهایی مانند عراق و یا کشورهای عربی که رابطه نزدیکی داریم این ارز را تعریف و معاملات خود را با آن انجام دهیم که در ‌‌نهایت این نوع فعالیت به نفع همه است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو