عصر بازار

نشست هم اندیشی فرماندهان بسیج پست بانک ایران برگزار شد

عصر اعتبار- نشست هم اندیشی فرماندهان رده های مقاومت تابعه پست بانک ایران با حضور فرحی مدیرعامل بانک، سردار جوانی مسئول سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مهدیون فرمانده مرکز بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فرمانده و جانشین حوزه مقاومت بسیج و فرماندهان پایگاه های استانی بسیج این بانک در تهران برگزار شد.

نشست هم اندیشی فرماندهان بسیج پست بانک ایران برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سردار جوانی در این نشست به تشریح تهدیدات داخلی و خارجی علیه امنیت ملی کشورمان پرداخت و گفت: در موقعیت حساس کنونی مسئولیت اصلی بسیجیان حضور آگاهانه در صحنه جنگ نرم است.
    وی حضور مستمر و رصد مسائل داخلی و خارجی را برای بسیجیان یک ضرورت دانست و گفت: مسئولیت پذیری و دوری از بی تفاوتی از توصیه های اساسی دین اسلام و داشتن این خصیصه برای بسیجیان جهت افزایش بصیرت ضروری است.
    سردار جوانی چهل ساله شدن انقلاب اسلامی را نشانه استحکام و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: این استحکام مدیون داشتن نیروهای راهبردی است که حول محور ولایت فعالیت می کنند.
    مهدیون فرمانده مرکز بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این نشست تشکیل کانون های تخصصی را از سفارشات مقام معظم رهبری و از ضروریات بسیج وزارت دانست و تأکید کرد: مجموعه های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه های تخصصی و حساسی فعالیت دارند و استفاده بهینه از ظرفیت های بسیجیان در این حوزه ها نیازمند تشکیل کانون های تخصصی است.
    وی افزود: واگذارشدن مسئولیت خطیر پول مجازی به پست بانک نیازمند مشارکت و همکاری همه تیم های تخصصی است تا این موضوع با اهمیت با موفقیت به انجام برسد.
    سرهنگ طالبی معاون آموزش مرکز بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این نشست گفت: هدف اصلی دشمن ناراضی کردن مردم و نشان دادن ناکارآمدی نظام است و در این شرایط مسئولیت اصلی بسیج تربیت کارمندانی در تراز انقلاب اسلامی است.
    حجت الاسلام آقائی فرمانده حوزه مقاومت بسیج پست بانک ایران در این نشست با تقدیر از خدمات و فعالیت های پایگاه های بسیج تابعه درسال گذشته به تشریح برنامه های این حوزه پرداخت و گفت: تسهیل و همکاری در پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی در راستای ایجاد اشتغال و تولید ملی، برگزاری جلسات آموزشی درخصوص صرفه جویی و استفاده بهینه از امکانات، وصول مطالبات بانکی، برگزاری جلسات آموزش اخلاق جهت ایجاد همدلی درمجموعه، کمک به تقویت بنیان خانواده همکاران، تقویت اتاق فکر کانون های تخصصی، تشکیل حلقه های صالحین با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، تقویت برنامه های فرهنگی و بصیرت افزایی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و اردوهای زیارتی و جذب و ساماندهی تشکیلات بسیج 10 برنامه محوری هستند که پایگاه های مقاومت بسیج بانک باید بطور جدی موردتوجه قرار داده و در اجرا و تحقق این برنامه ها تلاش کنند.
    گفتنی است: در این نشست هریک از فرماندهان پایگاه های بسیج مدیریت های شعب استان ها و مناطق و معاونان حوزه مقاومت بسیج به تشریح عملکرد خود پرداخته و در پایان نیز از مجید قنائی جانشین و علیرضا علیزاده معاون آموزش، محمدمهدی شفیعی معاون تربیت بدنی، محمدمصطفی سهرابی مسئول کانون مهندسین حوزه و همچنین علیرضا بینا فرمانده پایگاه استان خراسان جنوبی، اکبر اژدری فرمانده پایگاه استان خراسان شمالی، عبدالحمید شرفی فرمانده پایگاه استان یزد، حسن مهری فرمانده پایگاه استان گلستان، یحیی حاجیان فرمانده پایگاه استان مازندران و علی باوی فرمانده پایگاه استان خوزستان تقدیر به عمل آمد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی