عصر بازار

با حضور اعضای هیات مدیره بیمه سرمد صورت گرفت:

بازدید مدیر شعب بانک صادرات کرمان از شعبه بیمه سرمد در این استان

عصر اعتبار- مدیر شعب بانک صادرات استان کرمان از شعبه بیمه سرمد در این استان بازدید کرد.

بازدید مدیر شعب بانک صادرات کرمان از شعبه بیمه سرمد در این استان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، در این نشست که با حضور کاتب رییس هیات مدیره بیمه سرمد، میری مدیر شعب بانک صادرات استان کرمان و معاونان وی و همکاران شعبه بیمه سرمد در این استان برگزار شد، بر لزوم توسعه و گسترش تعاملات جهت همکاری های مشترک بانک-بیمه تاکید شد.
    میری در این دیدار با اظهار رضایت از عملکرد مطلوب بیمه سرمد به مشتریان بانک صادرات، بیمه سرمد را جزیی جدایی ناپذیر از مجموعه بانک صادرات دانست و گفت: کسب بالاترین نسبت حق بیمه تولیدی به حق بیمه مورد انتظار از مجموع شعب بانک در استان کرمان در جشنواره بیمه های عمر مانده بدهکار سال 96، گواهی بر این ادعاست.
    وی ضمن اشاره به حضور همیشگی مدیریت بیمه سرمد در استان کرمان در اکثر جلسات بانک صادرات در تمامی نقاط جغرافیایی استان، از ارائه مطلوب خدمات بیمه سرمد در این استان قدردانی کرد و توسعه هر چه بیشتر خدمات این شرکت جهت مشتریان بزرگ بانک صادرات را خواستار شد.
    رییس هیات مدیره بیمه سرمد نیز در این دیدار به مسئولین بانک صادرات اطمینان خاطر داد، این شرکت همواره در کنار مشتریان و همکاران بانک خواهد بود و از هیچ کوششی در جهت جلب رضایت مشتریان بانک صادرات فروگذار نخواهد کرد.
    همچنین در ادامه این نشست، با توجه به لزوم بهره برداری از پتانسیل های صنعتی و تولیدی استان کرمان به عنوان پهناورترین استان کشور، مقرر شد جلسه ای با حضور مدیریت بانک در استان کرمان، مشتریان ویژه و بزرگ بانک صادرات و اعضای هیات مدیره بیمه سرمد برگزار شود.
    رییس هیات مدیره بیمه سرمد در این سفر استانی، دیداری نیز با نمایندگان استان کرمان داشت که در این دیدار، مشکلات پیش روی شبکه فروش در استان کرمان مورد بررسی قرار گرفت.
    نمایندگان استان کرمان، مشکلات و موانع پیش روی خود را در سال گذشته مطرح کردند و راهکارهایی توسط رییس هیات مدیره بیمه سرمد در خصوص رفع این مشکلات ارائه شد.
    کاتب در این دیدار ضمن تاکید بر لزوم توسعه شبکه فروش و ارتقای سطح علمی آنان از طریق برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی، به آنان این اطمینان را داد که در سال جدید، بررسی و رفع موانع پیش روی نمایندگان، در دستور کار شرکت قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو