عصر بازار

دبیر کل شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی خبر داد:

پرداخت یک میلیون و۵۰هزار فقره وام ازدواج

صف وام از بین می‌رود

عصر اعتبار- دبیر کل شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی از پرداخت یک میلیون و ۵۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج از ابتدای سال ۹۶ تا پایان فروردین ماه سال جاری خبر داد.

پرداخت یک میلیون و۵۰هزار فقره وام ازدواج
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، علیرضا قیطاسی اعلام کرد: بانک های عضو شورای هماهنگی شامل ملی، سپه، کشاورزی، صادرات، ملت، تجارت، رفاه کارگران، مسکن، توسعه صادرات، پست بانک، صنعت و معدن و توسعه تعاون از ابتدای سال 1396 تا پایان فروردین ماه 1397 بیش از یک میلیون و 50 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده اند.

    وی افزود: با این اقدام در حال حاضر حدود 173 هزار نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج هستند و با ادامه این روند بزودی شاهد از بین رفتن صف متقاضیان ازدواج خواهیم بود.

    دبیرکل شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی اظهارداشت: به موجب بند الف تبصره 16 قانون بودجه سال 1397 کل کشور مبلغ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هریک از زوجین به میزان 150 میلیون ریال تعیین شده که به دستورالعمل اجرایی توسط بانک مرکزی به شبکه بانکی کشور ابلاغ شده و بانک ها نیز براساس بخشنامه جدید سقف تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را 150 میلیون ریال برای هریک از زوجین تعیین کرده اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی