عصر بازار

با حضور مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر؛

طرح کوثر کارت احسان موسسه اعتباری کوثر رونمایی شد

عصر اعتبار- در حاشیه سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، با حضور عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر و مسئولین سازمان اوقاف و امور خیریه از طرح کوثر کارت احسان موسسه اعتباری کوثر رونمایی شد.

طرح کوثر کارت احسان موسسه اعتباری کوثر رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر ضمن رونمایی از کوثر کارت احسان گفت: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و بر اساس رایزنی های انجام شده با سازمان اوقاف و امور خیریه، طرح کوثر کارت احسان موسسه اعتباری کوثر با محوریت وقف جهت هدیه قرآن به مناطق محروم سراسر کشور رونمایی شد.

    رضایی با اشاره به ویژگی های طرح کوثر کارت احسان افزود: در این طرح خیرین و عاشقان کلام وحی بدون هیچ هزینه ای،  فقط با افتتاح یک حساب عادی و انجام فعالیت های مالی خود با کوثر کارت احسان ضمن برخورداری از سود مدنظر، به ترویج فرهنگ قرآنی در سراسر کشور کمک می نمایند.

    این گزارش می افزاید: غرفه موسسه اعتباری کوثر در نمایشگاه جانبی سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به همت مدیریت شعب استان تهران دایر گردیده است.

    بر اساس این گزارش، موسسه اعتباری کوثر با برپایی غرفه در نمایشگاه جانبی سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که به صورت رسمی از روز جمعه سی و یکم فروردین ماه آغاز به کار نموده است، ضمن ارائه تمامی خدمات بانکی، همه روزه به مدت یک هفته در سالن شماره 14، غرفه 10 پذیرای بازدیدکنندگان گرامی می باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی