عصر بازار

با حمایت بانک حکمت ایرانیان برگزار شد؛

سومین نمایشگاه بین المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی ( اکسیدا )

عصر اعتبار- سومین نمایشگاه بین المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی ( اکسیدا ) با حمایت بانک حکمت ایرانیان طی چهار روز از تاریخ ۲۸ تا ۳۱ فروردین ماه سالجاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران و با حضور اکثریت شرکتهای تخصصی و فوق تخصصی تولید کننده و وارد کننده در حوزه تجهیزات دندانپزشکی برگزار شد .

سومین نمایشگاه بین المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی ( اکسیدا )
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این نمایشگاه تخصصی بانک حکمت ایرانیان بعنوان تنها بانک حامی حوزه تجهیزات دندانپزشکی ، با برپایی غرفه و با حضور معاونت امور بانکی ، مدیریت روابط عمومی ، مدیریت بازاریابی ، بانکداری شرکتی ، شرکت واسپاری و بیمه حکمت صبا ، به معرفی تازه ترین محصولات و طرح های تسهیلاتی و اعتباری و بیمه ای خود پرداختند که با استقبال بسیار خوب شرکت کنندگان در این نمایشگاه روبرو شد .

    بر اساس این گزارش ، دکتر عسکرزاده به اتفاق هیات همراه خود با حضور در غرفه بانک حکمت ایرانیان ، حضور همزمان بانک را در دو نمایشگاه معتبر بین المللی  ( نمایشگاه های بورس ، بانک ، بیمه و اکسیدا )  مثمر ثمر دانست . وی سپس از سایر غرفه های حاضر در نمایشگاه بازدید بعمل آورد و با تعدادی از تولید کنندگان و واردکنندگان  این عرصه به بحث و تبادل نظر پرداخت و با تکیه بر شعار سال 97 (حمایت از کالای ایرانی ) بر حمایت بانک حکمت ایرانیان از تولید کنندگان حوزه تجهیزات پزشکی تاکید کرد .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی