عصر بازار

یک عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید :

مردم حق اطلاع از نحوه هزینه کرد بودجه دستگاه‌ها را دارند

عصر اعتبار- یک عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید با قدردانی از اقدام رئیس‌جمهور در انتشار بودجه نهادها گفت: دولت گام اول در شفافیت را درست برداشته اما باید در گام‌های بعدی مشخص شود که دستگاه‌ها بودجه‌شان را در چه اموری هزینه می کنند.

مردم حق اطلاع از نحوه هزینه کرد بودجه دستگاه‌ها را دارند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، فاطمه سعیدی در واکنش به دستور رئیس‌جمهور درباره انتشار بودجه نهادها و دستگاه‌های مختلف گفت: با دستور رئیس‌جمهور بودجه فروردین ماه برخی نهادها که پیش‌تر ذیل جداولی خاص و بدون نظارت بودجه دریافت می کردند، منتشر شده است.

    وی افزود: باید از هر اقدامی که به شفافیت کمک می‌کند، استقبال کنیم از این رو ما از این اقدام رئیس‌جمهور تشکر می کنیم اما در عین حال آن را تمام موضوع نمی‌دانیم.

    سعیدی توضیح داد: مسئله اصلی مردم این نیست که کدام دستگاه چقدر بودجه می گیرد بلکه مسئله اصلی این است که این بودجه هرچقدر هم که باشد، چگونه و در چه اموری هزینه می شود. مردم باید همه اینها را بدانند.

    وی با تاکید بر اینکه دولت گام اول را به درستی برداشته است، گفت: با این اقدام دولت موسسات نظارت پذیر شده و براساس عملکردشان بودجه دریافت می کنند.

    نماینده تهران تاکید کرد که گام‌های بعدی برای مردم و برای اصلاح هزینه های بی جهت مهمتر است. این باید به یک مطالبه اساسی تبدیل شود. مردم حق دارند بدانند دستگاه‌های مختلف بودجه خود را چگونه هزینه می کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی