عصر بازار

دبیرکل خانه کارگر:

صندوق تامین اجتماعی از بنگاه داری خارج شود

عصر اعتبار- دبیرکل خانه کارگر گفت: صندوق تامین اجتماعی که متعلق به همه نسل ها است باید از بنگاه داری خارج شود و به دنبال ساماندهی وضعیت کارگران باشد.

صندوق تامین اجتماعی از بنگاه داری خارج شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، علیرضا محجوب روز یکشنبه در بیست و نهمین جشنواره ملی قدردانی از کارگران، گروه های کار و واحدهای کار نمونه که به مناسبت هفته کارگر با حضور رییس جمهوری برگزار شد، افزود: یکی از مطالبات کارگران همسان سازی حقوق آنها است ،قراردادهای موقت سبب شده تا بسیاری از آنان از مشکلاتی رنج ببرند.
    وی اظهار داشت: برای حمایت از تولیدات بنگاه های کوچک و توسعه اشتغال توجه به موضوعات تعاونی محور باید در دستور کار قرار گیرد.
    نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما موافق واریز درآمدهای صندوق تامین اجتماعی به خزانه نیستیم و از دولت می خواهیم تا در این زمینه تجدیدنظر کند.
    محجوب همچنین تامین مسکن را مهم ترین مشکل کارگران بیان کرد و گفت: از دولت می خواهیم تا به وزارت راه و شهرسازی دستور دهد این مسئله در اولویت کار قرار گیرد.
    وی به تصمیم مناسب شورای عالی اشتغال اشاره کرد و یادآور شد: همانگونه که رییس جمهوری دستور داد حقوق کارگران نباید کمتر از تورم باشد که در این شورا در این زمینه تصمیم گیری کرد و امیدواریم این روند ادامه یابد چرا که کارگران در تامین معیشت و مسکن خود در وضعیت دشواری بسر می برند.
    دبیرکل خانه کارگر در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: فراموش نمی کنیم اقدام دولت آقای روحانی در خصوص برجام را که در وضعیت ناگوار و افتادن در چاله فصل هفتم منشور سازمان ملل بودیم، رییس جمهوری کشور را از این چاله بیرون کشید.
    محجوب ادامه داد: باید کسانی که از این مسئله گله می کنند، بدانند که با خطر هجمه جهانی مواجه بودیم و جهان اعلام جنگ کرده بود ولی آقای روحانی آن را با دیپلماسی، با پرچم صلح و سفید عوض کرد.
     بیست و نهمین جشنواره ملی قدردانی از کارگران، گروه های کار و واحدهای کار نمونه صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل خانه کارگر و جمعی از کارگران و واحدهای کار نمونه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز به کار کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو