عصر بازار

کنفرانس بانکداری نسل آینده لندن ۲۰۱۸ با تمرکز بر هوش مصنوعی

عصر اعتبار- قرار است در هفدهم ماه آینده میلادی کنفرانس بانکداری نسل آینده لندن ۲۰۱۸ با تمرکز بر روی افزایش سودهی کسب و کارها با بهره بردن از هوش مصنوعی و با حضور غول های بانکی جهان برگزار شود.

کنفرانس بانکداری نسل آینده لندن ۲۰۱۸ با تمرکز بر هوش مصنوعی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»  به نقل از ایبِنا، کنفرانس بانکداری نسل آینده لندن 2018 در هفدهم ماه آینده میلادی با حضور شرکت کنندگانی از چهار گوشه جهان در حوزه صنعت خدمات مالی به منظور بررسی انقلاب هوش مصنوعی برگزار خواهد شد.

    انقلاب هوش مصنوعی به معنی آن است که بانک ها و موسسات مالی نیاز به انجام چه کاری در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت دارند تا از هوش مصنوعی بهره ببرند؛ ضمن اینکه مشتریان خود را در مورد انجام خدمات بهتر اطمینان دهند.

    در این کنفرانس قرار است که بانک انگلیس، گروه مالی لیودز، دانسک بانک، جی پی مورگان، سن تاندر، اچ اس بی سی، کامرز بانک، نوردیا، AIB، گروه ING و بسیاری از غول های بانکی جهان شرکت کنند.

    بر همین اساس پیش بینی می شود که مجموع ارزش تجارت جهانی که از هوش مصنوعی کسب می شود در سال جاری میلادی 1.2 تریلیون دلار باشد که نسبت به سال گذشته 70 درصد افزایش نشان می دهد. همچنین برآورد می شود که مجموع ارزش به دست آمده برای تجارت جهانی از طریق هوش مصنوعی در سال 2022 میلادی به 3.9 تریلیون دلار برسد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی