عصر بازار

جلسه شورای اداری پست‌بانک استان کرمان با حضور عضو هیأت مدیره برگزار شد

عصر اعتبار- جلسه شورای اداری پست‌بانک استان کرمان با حضور مهندس فلاح فر عضو هیأت مدیره، تنی چند از مسئولان و علیرضا مختاری مدیر شعب این استان برگزار شد.

جلسه شورای اداری پست‌بانک استان کرمان با حضور عضو هیأت مدیره برگزار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، فلاح فر عضو هیات مدیره پست بانک ایران در این جلسه ضمن تاکید بر دانش افزائی و ارتقا سطح تخصص کارکنان جهت بهره وری و تثبیت بانک در جایگاه اصلی خود در شبکه بانکی کشور اظهار داشت: بهره مندی از ظرفیت باجه های خدمات بانکی بعنوان شرکای تجاری بانک نقطه قوت ما در خدمات رسانی به مناطق کمتر برخوردار و روستائی است.
    فلاح فر با اشاره به عملکرد مثبت پست بانک در تخصیص اعتبار از محل منابع صندوق توسعه ملی به طرح های سرمایه در گردش و ایجادی آب و کشاورزی، طرح های ایجادی صنایع تبدیلی و تکمیلی و سرمایه در گردش بخش صنعت در سطح کشور افزود: حمایت از طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی در راستای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و مناطق کم برخوردار جزو اولویت پست بانک جهت پویایی چرخه اقتصادی اقتصادی کشور می شود.
    عضو هیات مدیره بانک در ادامه ضمن تاکید بر توجه بیشتر به حوزه اعتباری و عدم ایجاد معوقات بانکی و وصول مطالبات گفت: روسای شعب باید با مدیریت صحیح و همکاری با باجه های خدمات بانکی جهت وصول مطالبات بهترین عملکرد داشته باشند.
    وی در پایان توسعه خدمات الکترونیک، ارتقاء سرویس های اپلیکیشن موبایلی سکه همراه و بسیاری از خدمات نوین از جمله اقدامات پست بانک در سالجاری جهت جذب حداکثری و حفظ مشتریان و درآمدزایی شعب است.
    همچنین در جلسه مذکور ابطحی رئیس اداره کل بازاریابی، مجتبی‌حقی سرپرست اداره کل معاملات ارزی و روابط کارگزاری درخصوص برنامه ها و طرح های توسعه ای در زمینه خدمات ارزی و گشایش اعتبار اسنادی، تفاهم نامه های منعقده با شرکت صنعتی هلی خودرو و ارائه خدمات کارگزاری به حسابهای دولتی مطالبی را ارائه نمودند.
    گفتنی است: علیرضا مختاری مدیر شعب پست بانک استان کرمان در جلسه مذکور به ارائه عملکرد بانک در سال 96 و تبیین برنامه های این مدیریت در سالجاری پرداخت.
    شایان ذکر است: فلاح فر در این سفر با مدیر عامل شرکت راین خودرو و نماینده های شرکت های خودروسازان بم و کرمان موتور نشست مشترک همکاری در خصوص دریافت تسهیلات خرید دین و ریالی و همچنین تسهیلات ارزی اسناد دیداری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی