عصر بازار

بررسی هفتگی قیمت طلا و سکه؛

جهش قیمت سکه در بازار

عصر اعتبار- بررسی قیمت طلا و سکه در هفته گذشته نشان می‌دهد هر گرم طلا ۱۸ عیار افزایش قیمت ۱۳ هزار و ۸۵۲ تومانی، سکه بهار آزادی افزایش ۱۳۵ هزار تومانی و سکه امامی افزایش ۱۶۰ هزار تومانی داشته است.

جهش قیمت سکه در بازار
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از میزان، بررسی هفتگی قیمت طلا نشان می‌دهد هر گرم طلا 18 عیار هفته گذشته سیر صعودی قیمت را به خود دید، به گونه‌ای که ابتدا هفته را با رقم 173 هزار و 495 تومان آغاز کرد، در دومین روز از هفته با افزایش قیمت به رقم 175 هزار و 688 تومان رسید، در ادامه همین روند در دوشنبه سومین روز از هفته به رقم 179 هزار و 729 تومان رسیده است.

    پس از آن با افزایش قیمت طلا قابل توجه بود به گونه‌ای که رقم 181 هزار و 206 تومان، 186 هزار و 770 تومان و در نهایت در آخرین روز از هفته رقم 187 هزار و 347 تومان را تجربه کرد.

    اختلاف قیمت اولین و آخرین روز هفته نشان دهنده افزایش 13 هزار و 852 تومانی هر گرم طلا 18 عیار طی مدت هفته گذشته بوده است.

    قیمت سکه بهار آزادی در اولین روز از هفته به رقم یک میلیون و 740 هزار تومان معامله شد، در دومین روز از هفته و با در پیش گرفتن روند صعودی در مبلغ یک میلیون و 752 هزار و 500 تومان خرید و فروش شد.

    در روز دوشنبه و با ادامه روند صعودی، سکه بهار آزادی به قیمت یک میلیون و 765 هزار تومان قیمت گذاری شد، در روز سه‌شنبه و در ادامه روند صعودی به قیمت یک میلیون و 785 هزار تومان معامله شد و در نهایت سکه بهار آزادی در آخرین روز از هفته و با جهش قیمت به رقم یک میلیون و 875 هزار تومان خرید و فروش شد.

    اختلاف قیمت سکه بهار آزادی در هفته گذشته نشان دهنده افزایش 135 هزار تومانی قیمت آن در بازار بوده است.

    روند تغییر قیمت سکه امامی در طول هفته گذشته همانند سکه بهار آزادی نشان دهند افزایش قیمت بوده است.

    سکه امامی در ابتدا هفته به قیمت یک میلیون و 800 هزار تومان فروخته شد، در تاریخ نهم اردیبهشت ماه با افزایش قیمت به رقم یک میلیون و 845 هزار تومان رسید.

    پس از آن با ادامه رشد قیمت، به بازه قیمتی یک میلیون و 855 هزار تومان بازگشت، در روز یازدهم اردیبهشت به ارزش یک میلیون و 900 هزار تومان خرید و فروش شد و در نهایت سکه امامی در روز پایانی هفته به قیمت‌های یک میلیون و 960 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.

    اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از هفته نشان دهنده افزایش 160 هزار تومانی قیمت سکه امامی در بازار بوده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو