عصر بازار

شعبه بانک پارسیان درخیابان سمیه قم افتتاح شد

عصر اعتبار- ۳۳۰ امین شعبه بانک پارسیان با حضورمدیر امور شعب، مدیر پشتیبانی بانک پارسیان، و همچنین مدیرکل امور روستایی، مدیر روابط عمومی گمرک و مدیر بیمارستان های استان قم وکسبه و تجار درخیابان سمیه استان قم گشایش یافت.

شعبه بانک پارسیان درخیابان سمیه قم افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، چهره گانی مدیر کل امور روستایی استانی قم در آیین گشایش این شعبه با بیان اینکه ارائه خدمات  مناسب یکی از دغدغه های همیشگی دولت، نظام و تشکل ها می باشد، گفت: بانک پارسیان در ارایه خدمات  به مشتریان بسیار موفق عمل کرده است  و این موضوع موجب شده است که مشتریان خود را عضوی از خانواده پارسیان بدانند.
    چهره گانی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان بانک پارسیان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه فی مابین بانک پارسیان و امور روستایی استان قم گفت : شکل گیری و اجرای این تفاهم نامه در استان قم بسیار عالی بود و نتایج آن منجر به توسعه  و ایجاد اشتغال روستایی شده است.
    در ادامه وحیدنیا، سرپرست روابط عمومی بانک پارسیان نیز با بیان اینکه باعث افتخار است که مشتریان بانک خودشان را عضوی از بانک بدانند، گفت: الگوی رفتاری مشتری مداری تک تک کارکنان بانک پارسیان موجب شد که مشتریان علاوه بر کارکنان، خودشان را عضو خانواده احساس کنند و خانواده گرایی سرعت عملی بود که بانک پارسیان در عقد تفاهم نامه به کار برده است.
    خلیل پور، مدیر امور شعب بانک پارسیان نیز با تاکید بر اینکه اساس و مبنای بانک پارسیان، خدمت به مشتریان و مشتری مداری است، افزود : باتوجه به شرایط اقتصادی  و شرایطی که در سطح جامعه وجود دارد سعی می کنیم در ارائه محصولات به مشتریان نوآوری و نگاه ویژه در این خصوص داشته باشیم.
    خلیل پور  با اشاره به نقش موثر بانک در ایفای مسئولیت های اجتماعی، خاطرنشان کرد: همراهی با موسسات خیریه از جمله سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، انجمن بیماری های کلیوی و مدرسه سازی و ... از جمله مواردی است که بانک پارسیان با توجه به تسهیلاتی که از طریق طرح های خود اشتغالی و کارآفرینی در دستور کار دارد  سعی می کند وضعیت فعالیت آنها  را  نیز بهبود بخشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو