عصر بازار

ثبت نام دانش بنیان ها برای دریافت بیمه تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد

عصر اعتبار- سرپرست امور شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری گفت: ثبت نام شرکت های دانش بنیان برای پوشش بیمه ای تا ۲۰ اردیهشت است و پیش بینی می شود استقبال خوبی از آن شود.

ثبت نام دانش بنیان ها برای دریافت بیمه تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، چندسالی می شود که موضوع شرکت های دانش بنیان و ارائه تسهیلات مختلف به آنها در ارگان های مختلف، مراکز علمی و دانشگاهی به شدت مورد توجه قرار گرفته است. این تسهیلات شامل ارائه وام، نظام وظیفه، بیمه و... می شود که از سوی شرکتها استقبال شده است.

    اما یکی از این تسهیلات که ارائه خدمات بیمه ای است اخیرا به مرحله ای رسیده که بسیاری از شرکت ها از این خدمات بهره مند می شوند. پوشش جامع خدمات درمانی، تخفیف ویژه حق بیمه برای شرکت های دانش بنیان بدون محدودیت تعداد پرسنل، ارائه 3 سطح خدمت برای سلیقه و بودجه های متفاوت، امکان بیمه پدر و مادر از مزایای استفاده از خدمات بیمه ای برای شرکت های دانش بنیان محسوب می شود.

    در این طرح، شرکت های دانش بنیان می توانند از پوشش جامع خدمات درمانی که شامل سطح جامعی از خدمات درمانی شامل دندانپزشکی، بیمارستانی، جراحی، پاراکلینیکی، زایمان، انواع آزمایش، پاتولوژی، فیزیوتراپی، نوار قلب، درمان نازایی، خرید عینک، ناهنجاری های جنین می شود، استفاده کنند. همچنین تخفیف ویژه حق بیمه برای شرکت های دانش بنیان به موجب انعقاد قرارداد تجمیعی، نرخ حق بیمه از طریق این طرح به میزان قابل توجهی در مقایسه با سایر بیمه‌های درمان که برای شرکت‌ها ارائه می‌شود کاهش یافته است.

    به عنوان اصلی‌ترین ویژگی این طرح می‌توان به نداشتن محدودیت تعداد پرسنل برای شرکت‌های طرف قرارداد اشاره کرد که به دلیل این محدودیت همواره شرکت‌های کوچک و متوسط از امکان استفاده از خدمات بیمه درمان بی‌بهره بوده‌اند.

    در این تسهیلات، محدودیتی برای تعداد کارکنان لحاظ نشده است و به بنگاه‌های کوچک و متوسط امکان می‌دهد با بهبود سطح خدمات‌رسانی به کارکنان خود، پایداری خود را تقویت کنند. ارائه 3 طرح خدمات درمان تکمیلی با تعهدات و قیمتهای متفاوت از دیگر مزیت های این طرح به شمار می رود.

    استقبال چندهزار نفری اعضای شرکت های دانش بنیان از بیمه

    محمد صاحبکار خراسانی، سرپرست امور شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در خصوص خدمات بیمه تکمیلی شرکت های دانش بنیان گفت: تاکنون 540 نفر از شرکت های دانش بنیان موفق شدند از تسهیلات بیمه ای بهره مند شدند. این تعداد مربوط به افراد شرکت های دانش بنیان و خانواده هایشان است.

    وی خاطر نشان کرد: امسال فراخوانی برای ثبت نام شرکت های دانش بنیان برای پوشش بیمه ای تا 20 اردیهشت اعلام شده است و پیش بینی می شود که چند هزار نفر تحت پوشش این بیمه قرار بگیرند.

    رئیس موسسات شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با توجه به استقبال شرکت‌ها، در سال 1397 این خدمات به همه شرکت‌های دانش‌بنیان در همه استانهای کشور ارائه خواهد شد، خاطر نشان کرد: محدودیتی برای تعداد کارکنان شرکت‌ها وجود ندارد و نرخ حق بیمه هم کاهش یافته است.

    به گفته وی، شرکت های دانش بنیان می توانند برای این منظور تا 20 اردیبهشت اقدام کنند.

    اعلام شرایط دریافت خدمات بیمه ای در شرکت های دانش بنیان

    شرکت‌های دانش بنیان پس از ثبت نام در شبکه نوآوری تهران می توانند به صورت برخط تقاضای ثبت نام و دریافت خدمات بیمه تکمیلی را برای خود و اعضای خانواده‌شان داشته باشند. هر شرکت می تواند کارکنان رسمی، پیمانی یا قراردادی تمام وقت خود و اعضای خانواده شان (شامل همسر، فرزندان، پدر و مادر بیمه شده اصلی) را در این طرح ثبت نام کنند.

    تخفیف برای شرکت هایی که پرداخت نقدی دارند

    مبلغ حق بیمه توسط شرکت‌های عضو به صورت 35 درصد نقد و در هنگام ثبت نام و مابقی مبلغ بصورت اقساطی حداکثر در 6 قسط پرداخت خواهد شد و در هر صورت هر یک از شرکت ها مسئولیت حقوقی ناشی از عدم پرداخت حق بیمه را خواهند داشت.

    درصورت پرداخت نقدی، حق بیمه مشمول 10 درصد تخفیف خواهد شد. همچنین بیمه شده‌های اصلی با هزینه 405.480 ریال برای یکسال تحت پوشش بیمه عمر و حادثه تا سقف 100میلیون ریال قرار خواهند گرفت که هزینه آن در ابتدای قرارداد و بصورت برخط دریافت خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو