عصر بازار

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

تسهیلات ویژه برای بازنشستگان تامین اجتماعی

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از تخصیص ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخشهای مختلف برای بازنشستگان و مستمری بگیران در سال جاری خبر داد.

تسهیلات ویژه برای بازنشستگان تامین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، سید تقی نوربخش افزود: با توجه به اینکه حقوق و دستمزد اغلب بازنشستگان کفاف هزینه های زندگی آنها را نمی دهد به همین دلیل ما نیز سعی کرده ایم با ارائه تسهیلاتی به آنها بخشی از این کسریها را جبران کنیم.

    وی تاکید کرد: در بودجه سال 97 سازمان تامین اجتماعی، 600 میلیارد تومان به عنوان تسهیلات برای بازنشستگان و مستمری بگیران اختصاص یافته است که این اعتبار در قالب وام های کم بهره، مسکن اجتماعی و ... پرداخت می شود.

    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به امکانات رفاهی که برای بازنشستگان اختصاص یافته نیز اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین امسال حدود 110 میلیارد تومان نیز برای سفرهای زیارتی مستمری بگیران و خانواده های آنها اختصاص یافته است که این بودجه نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

    نوربخش گفت: در سال جاری تعداد بیشتری از بازنشستگان می توانند از سفر زیارتی مشهد در طرح کرامت استفاده کنند که افرادی که تا کنون استفاده نکرده اند در اولویت قرار دارند.

    وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقدامات سال 97 ارائه تسهیلات به بازنشستگان برای خرید کالای ایرانی است، افزود: این اقدامی است که در راستای حمایت از کالای ایرانی صورت گرفته است که بزودی پرداخت آن نیز آغاز می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی