عصر بازار

با حضور رئیس جمهور

شرکت پارس فولاد سبزوار وابسته به بانک پارسیان افتتاح شد

عصر اعتبار- روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۷ همزمان با سفر رئیس جمهور، تعدادی از اعضای هیات دولت و هیات همراه به خراسان رضوی، شرکت پارس فولاد سبزوار وابسته به بانک پارسیان با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن فولاد به عنوان یکی از ۸ طرح استانی کشور افتتاح شد.

شرکت پارس فولاد سبزوار وابسته به بانک پارسیان افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، در این مراسم، که علاوه بر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت، کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان،  سمیعی نژاد، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری بانک پارسیان، تعدادی از مقامات محلی و نمایندگان مجلس نیز حضور داشتند، شرکت پارس فولاد سبزوار با  برنامه ریزی، سرمایه گذاری و تلاش متخصصان کشور در سازمان معادن و توسعه صنایع معدنی به بهره برداری رسید.

    این طرح استانی، براساس مصوبه شورای اقتصاد در 21 تیرماه 1385 و ماموریت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در خصوص طرح جامع تولید فولاد در برنامه چهارم توسعه و به استناد بند 6 ماده 3 قانون برنامه و بودجه نسبت به سرمایه گذاری جهت ایجاد ظرفیت تولید 6.4 میلیون تن فولاد در سال در قالب طرح‌های استانی شکل گرفته است.
    شرکت پارس فولاد سبزوار،  به عنوانی یکی از 8 طرح فولادی و استانی کشور، بر اساس مطالعات امکان‌سنجی در استان خراسان رضوی در سال 1385 شکل گرفته و  در منطقه ای به نام جوین و در محلی با مساحتی بیش از 230 هکتار واقع در کیلومتر 50 جاده سبزوار-اسفراین قرار دارد .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی