عصر بازار

به مناسبت هفته معلم برگزار شد؛

نشست مدیر شعبه فارس آتیه‌سازان حافظ با مدیرکل آموزش و پرورش این استان

عصر اعتبار- مدیر شعبه فارس آتیه‌سازان حافظ با مدیرکل آموزش‌وپرورش این استان، به مناسبت روز معلم و به منظور بررسی مسائل کاری فی‌ما‌بین نشستی برگزار کرد.

نشست مدیر شعبه فارس آتیه‌سازان حافظ با مدیرکل آموزش و پرورش این استان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، شیروان مسعودی اصل مدیر شعبه فارس آتیه‌سازان حافظ، ضمن تبریک روز معلم، گفت: هم‌اکنون در استان فارس به بیش از 95 هزار نفر بیمه‌شده آموزش‌و پرورش خدمات داده می‌شود.

    وی افزود: در جهت افزایش رضایتمندی و رفاه حال بیشتر بیمه‌شدگان، در ابتدای سال جاری با دو بیمارستان خیریه شیراز (بیمارستان کوثر و بیمارستان مادر و کودک غدیر) قرارداد همکاری منعقد شده و  همچنین در حال رایزنی با مسئولان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جهت انعقاد قرارداد با بیمارستان‌های دولتی نیز هستیم.

    در ادامه جلسه، عبدالرسول احمدی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان فارس، از همکاری‌ها و خدمات ارائه شده توسط بیمه آتیه‌سازان حافظ اعلام رضایت کرد و تقاضای انعقاد قراردادهای بیشتر با مراکز درمانی خصوصی و دولتی را داشت.

    درپایان جلسه، مقرر شد مسئولان شعبه فارس در جلسات دو هفته یکبار اداره تعاون و امور رفاهی آموزش‌وپرورش استان، حضور داشته باشند تا مشکلات موجود را بررسی و برای رسیدن به راهکار مشترک اجرایی تلاش کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی