عصر بازار

اجرای طرح «تحصیل بدون آسیب» بیمه معلم در مدارس ابتدایی کشور

عصر اعتبار- آیین افتتاحیه "طرح تحصیل بدون آسیب" به صورت نمادین با حضور مهمانان ویژه ای چون علی کریمی و مهدی رحمتی آغاز شد.

اجرای طرح «تحصیل بدون آسیب» بیمه معلم در مدارس ابتدایی کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، زنگ بیمه در یکی از مدارس ابتدایی منطقه 22 تهران، با حضور هیات عامل و مدیران ارشد بیمه معلم، مشاور وزیر آموزش و پرورش، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش،  مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان و رئیس منطقه آموزش و پرورش زده شد.
    لوح حامیان طرح تحصیل بدون آسیب بیمه معلم به امضای مدعوین رسید.

    در کنفرانس مطبوعاتی با حضور رسانه های جمعی کشور مطرح شد :

    محمدابراهیم تحسیری: مدارس پسرانه را به زمین چمن مصنوعی و مدارس دخترانه را به زمین بازی گرانول مجهز می‌کنیم.

    مدیر عامل بیمه معلم ضمن اشاره به آمار آسیب‌دیدگی دانش آموزان در مدارس گفت : بیمه معلم برای اینکه میزان آسیب‌دیدگی کودکان را هنگام بازی یا ورزش
    تا حد امکان کاهش دهد، نسبت به تجهیز زمین‌های بازی مدارس اقدام میکند.

    محمد ابراهیم تحسیری در ادامه به تشریح طرح پرداخت و اظهار داشت: در فاز اول 390 مدرسه، 150 هزار دانش‌آموز و 58 هزار خانوار تحت پوشش "طرح تحصیل بدون آسیب" قرار خواهند گرفت و در راستای  مسئولیت اجتماعی خود به تجهیز مدارس مناطق کمتر بهره‌مند به وسایل سرمایشی، گرمایشی ، ارائه لوازم ورزشی به دانش‌آموزان و آموزش مفاهیم بیمه از طریق بازی به آنها می پردازیم.

    منصور مجاوری مشاور وزیر آموزش و پرورش در حضور خبرنگاران اعلام کرد: خدمات بیمه معلم به جامعه فرهنگی کشور بسیار مطلوب وتاثیر گذاراست و ما از حضور و همکاری تمام برندها و کسب و کارهایی که بتوانند در حوزه مسئولیت اجتماعی با وزارت آموزش و پرورش همکاری کنند؛ استقبال می‌کنیم، به طوری که بتوانیم از این طریق سطح آموزش، پرورش و رفاه دانش‌آموزان را بالا ببریم.

    مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در این کنفرانس خبری عنوان کرد :

    حفظ سلامت و ارتقای امکانات ورزشی دانش‌آموزان از مسائل مهمی است که ما به دنبال آن هستیم و  طرح "تحصیل بدون آسیب" فرصت مناسبی است که به این مهم رسیدگی کنیم و به این منظور  با تسهیل روند انجام امور و طی کردن مسیرهای قانونی موردنیاز تلاش کردیم در کنار بیمه معلم باشیم و فضای بهتر و ایمن‌تری را برای دانش‌آموزان مهیا کنیم.

    مهدی رحمتی فوتبالیست مطرح کشور و حامی طرح بیمه معلم: هر کدام از ما به سهم خود در عرصه‌ی مسئولیت اجتماعی وظایفی داریم و چه بخشی بهتر و مهم‌تر از خدمات‌دهی به دانش آموزان، آن هم نوعی از فعالیت که هم امروز و هم آینده‌ی آنان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. طبق آمار منتشر شده میزان آسیب‌های وارد شده به دانش آموزان در مدرسه، آمار قابل تاملی است که نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت. بنابراین حمایت از چنین طرح‌هایی وظیفه‌ی همه‌ی ما میباشد.

    بیمه معلم در ادامه‌ی فعالیت‌های گذشته‌ی خود با ایده‌ی «زندگی سپر بلا می‌خواهد»، با اجرای "طرح تحصیل بدون آسیب" زمین‌های بازی را با چمن مصنوعی و گرانول  استاندارد تجهیز و نوسازی می‌کند و در نظر دارد با مطرح کردن بیشتر این طرح در میان عموم مردم؛ طرحی که ستارگانی هم‌چون علی کریمی و مهدی رحمتی در آن حضور دارند؛ موقعیتی را به وجود بیاورد که افراد جامعه همراه آن شوند تا از این طریق دانش‌آموزان بیشتری بتوانند از مزایای طرح "تحصیل بدون آسیب" بهره‌مند شوند.

    بدین ترتیب بیمه معلم در انجام مسئولیت اجتماعی خود متعهد شده است که در ازای 200 حمایت مردمی (رایگان) یک زمین بازی بیشتر را در مدارس مختلف برای دانش آموزان تجهیز کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی