عصر بازار

وزیر اقتصاد اعلام کرد:

تشکیل کمیته حمایت از تولید

تصمیم‌گیری درباره بدهی واحدها

عصر اعتبار- وزیر اقتصاد از تشکیل کمیته ای با حضور کمیسیون اقتصادی مجلس،‌ بخش خصوصی و دستگاه های ذیربط به منظور حمایت از بخش تولید خبر داد.

تشکیل کمیته حمایت از تولید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، مسعود کرباسیان در خصوص حضور در جلسه  کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون بند (و) تبصره 16 قانون بودجه سال 97 که در خصوص نحوه تسویه مطالبات بانکی واحدهای تولیدی است، مورد بررسی قرار گرفت تا به نحوی این موضوع سامان یابد که در سال 97 به بخش تولید کمک شود.

    وزیر اقتصاد ادامه داد: تبصره فوق با ابهاماتی روبرو بود و باید زمان و نوع شرکت هایی که باید با شرایط لحاظ شده در بودجه اقدام به تسویه حساب می‌کردند مشخص شود و همچنین تاثیراتی که این موضوع روی تراز بانکی و بازار سرمایه دارد لحاظ شود.

    کرباسیان افزود: مقرر شد کمیته‌ای متشکل از اعضای کمیسیون اقتصادی، بخش خصوصی و سایر دستگاه‌های ذیربط در جهت حمایت از بخش تولید تشکیل شود تا از همین ماه‌های ابتدای سال 97 به بخش تولید کمک شود.

    وی ادامه داد: از مجلس، قوه قضاییه، دولت و دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در خصوص توجه به لایحه مبارزه با پولشویی قدردانی می‌کنم چرا که تصویب کلیات لایحه مبارزه با پولشویی و لایحه مبارزه با تروریسم به دنیا اعلام کرد ایران نسبت به حل مشکلات داخلی خود توجه دارد.

    وزیر اقتصاد یادآور شد: در خصوص مبارزه با پولشویی و تروریسم قبلا در مجلس مصوباتی ارایه شده اما بر اساس ضرورت باید اصلاحات صورت می‌گرفت که این مهم با همکاری مجلس انجام شده و به دنیا اعلام کرد که سیستم بانکی ما یک سیستم شفاف است که در مبارزه با پولشویی عزم جدی دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی