عصر بازار

حضور فعال بیمه ایران در نمایشگاه بین المللی صنعت نفت

عصر اعتبار- بیمه ایران با کارشناسان مجرب حوزه انرژی خود حضوری فعال و تخصصی در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران دارد.

حضور فعال بیمه ایران در نمایشگاه بین المللی صنعت نفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان مهمترین و بزرگترین رویداد تجاری و صنعتی ایران در زمینه انرژی، از یکشنبه 16 اردیبهشت 97 ، با حضور گسترده سازمانها و شرکت های داخلی و خارجی فعال در این حوزه آغاز به کار کرد . در این دوره از نمایشگاه که تا چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا خواهد بود ، شرکت سهامی بیمه ایران با بر پایی غرفه ای تخصصی میزبان علاقه مندان و فعالان حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است .

    بنا به این گزارش ، بیمه ایران که به منظور ایفای نقش مؤثر و مفیدتر در جهت حفظ و صیانت از سرمایه‌های عظیم انرژی کشور و متمرکز نمودن امور بیمه های انرژی (نفت ، گاز ، پالایشگاه و پتروشیمی) و ایجاد تسهیلات بیشتر برای بیمه گذاران، مجتمع تخصصی ولیعصر (عج) را راه اندازی کرده است در نمایشگاه بین المللی امسال باحضور فعال کارشناسان این مجتمع، حضوری فعالتر از دوره های پیشین دارد.

      شرکت سهامی بیمه ایران با هدف ارائه بهترین خدمات عمومی و تخصصی بیمه ای به شرکت های فعال این حوزه در سالن B 38 نمایشگاه استقرار یافته و کارشناسان مجرب آن مقدم بازدید کنندگان و بیمه گذاران را گرامی می دارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی