عصر بازار

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد:

سکه ارزان می شود

عصر اعتبار- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر این باور است که قیمت سکه و طلا تا آخر هفته کاهش می یابد.

سکه ارزان می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، احمدی انارکی محمدی با اشاره به تحویل زود هنگام سکه پیش فروش، اظهار داشت: اقدامات دولت در زمینه بازار سکه و طلا کار ساز بوده و تا حدودی التهاب بازار از بین رفته است.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا آخر هفته قیمت سکه کاهش می یابد، بیان داشت: با تحویل زودهنگام سکه های پیش فروش شده نیز از التهاب بازار کاسته می شود و تا پایان هفته شاهد ثبات در بازار خواهیم بود.

    نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به بازار ارز، گفت: با کاهش قیمت سکه، بازار ارز و دلار نیز با کاهش قیمت و ثبات روبه رو می شوند، هر چند که بسیاری می گویند تغییرات در بازار ارز به دلیل تصمیم گیری ترامپ در زمینه برجام است.

    وی با اشاره به سناریوهای مختلف ترامپ برای برجام، ادامه داد: اگر ترامپ از برجام خارج نشود و همین وضعیت را ادامه دهد اوضاع اقتصادی بدتر از این که هست می شود، با این حال باید تا امشب منتظر بمانیم تا رئیس جمهور آمریکا برای سرنوشت توافق هسته ای تصمیم گیری کند.

    انارکی محمدی در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه مجلس به شفافیت مالی توجه ویژه ای دارد، گفت: پیوستن به کنوانسیون FATF از جمله مسائلی است که با جدیدت در مجلس پیگیری می شود با پیوستن به این کنوانسیون مواضع خود را نسبت به دنیا اعلام می کنیم و اهداف جمهوری اسلامی واضح بیان می شود.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیوستن به کنوانسیون FATF تاثیر مستقیمی بر بازار اقتصادی کشور می گذارد چرا که با مبازره با پولشویی ثبات قابل توجهی در بازار حکمفرما می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی