عصر بازار

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مطرح کرد:

۲هزار میلیارد ریال سبد غذایی ماه رمضان مصوب شد

عصر اعتبار- معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال برای سبد غذایی خانوارهای جامعه هدف در ماه رمضان اختصاص یافته است.

۲هزار میلیارد ریال سبد غذایی ماه رمضان مصوب شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، محمد باقر نوبخت عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در اهواز اظهار کرد: دولت در راستای سیاست های فقر زدایی پرداخت یارانه های فروردین ماه را به موقع انجام داده و در اردیبهشت ماه نیز در زمان مشخص یارانه ها را به حساب خانوار ها واریز می کند. ،وی افزود: همچنین دولت با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، یک سبدغذایی ویژه را نیز به تمامی افرادی که تحت پوشش بوده و در جامعه هدف قرار گرفته اند، اختصاص می دهد.

    معاون رئیس جمهوری گفت: اعتبار این سبد غذایی در سال گذشته یک هزار و 600 میلیارد ریال بود اما در سال جاری بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال است.

    وی همچنین از عملکرد استاندار خوزستان تقدیر کرد و گفت: فعالیت های خوبی در سال های اخیر در زمینه جذب اعتبارات و کارهای عمرانی صورت گرفته که جا دارد از مدیریت استان تقدیر کرد.

    نوبخت تصریح کرد:شریعتی یکی از مدیران عالی دولت در خوزستان است و این نگاه مثبت دولت به این استان است که مدیرشایسته ای را برای پیشرفت خوزستان در راس کار قرار داده است.

    نوبخت روز پنجشنبه برای بررسی چند طرح عمرانی در حال احداث در خوزستان به اهواز سفر کرده و جمعه به تهران باز خواهد گشت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی