عصر بازار

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد:

مراودات بانکی ایران هیچ گاه بدون محدودیت نبود

عصر اعتبار- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مراودات بانکی ایران در سال های پس از برجام نیز با محدودیت های بسیاری مواجه بود، گفت: اکنون با خروج آمریکا از برجام خللی در شبکه بانکی و اقتصادی ما رخ نمی دهد.

مراودات بانکی ایران هیچ گاه بدون محدودیت نبود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، سیدناصر موسوی لارگانی با یادآوری خروج آمریکا از برجام، گفت: با توجه به اینکه به دشمنی شیطان بزرگ واقف بوده ایم اکنون نیز با خروج آن تغییری در اقتصاد ما رخ نخواهد داد.

    نماینده مردم فلاورجان در مجلس، با تاکید بر اینکه اگر طی 4 سالی که مسئولان ما دنبال برجام و به نتیجه رساندن آن بودند با کشورهای اطراف خود ارتباط گرفت بودند نتایج بهتری حاصل می شد، افزود: متاسفانه ما با دشمنان خود که علنی و رسمی در تقابل با ما بوده و در دشمنی خود سرسوزنی کوتاه نیامده اند روبرو شدیم.

    موسوی لارگانی با بیان اینکه آمریکا و هم پیمانانش با فرد مخالف نبوده بلکه با کلیت نظام در تضاد هستند، تصریح کرد: در انتخابات گفتند که اگر دولت عوض شود برجام بهم می خورد حال که دولت تغییر نکرده اما باز هم شاهد هستیم که به برجام پایبند نبودند.

    وی ادامه داد: اگر ما به داشته ها و ظرفیت های داخلی کشور اکتفا کنیم قطعا مشکلی برای نظام بانکی و اقتصاد ما به وجود نخواهد آمد. این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه با شرایط فعلی دیگر نباید چشم امیدی به کشورهای خارجی داشته باشیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه تغییری در اقتصاد ما پس از امضای برجام صورت نگرفت، اکنون نیز نباید همه چیز را به برجام و نتیجه آن گره بزنیم.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دهم، با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری کلید رفع مشکلات موجود است، گفت: با توجه به ظرفیت های سرشار و توانمندی های بی نظیر کشور باید به سمت بهره مندی از این موهبت ها رفته و از این بحران های تحمیلی با انسجام خارج شویم.

    وی با بیان اینکه خیری از اروپا هم به ما نخواهد رسید، افزود: اینکه می گویند ما در برجام می مانیم می خواهند فرصت را از ما گرفته و ما را سرگرم کنند که ما غنی سازی را از سر نگرفته و فعالیت های هسته ای را متوقف نگه داریم.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه اگر قرار بر رفع تحریم بود باید تاکنون صورت می گرفت، افزود: متاسفانه بانک های اروپایی هم راضی به مراوده با ما در طی این 4 سال امضای برجام نشده اند.

    وی با بیان اینکه نه اروپا و نه آمریکا قدمی بعد از برجام برنداشتند، تصریح کرد: قطعا اکنون که آمریکا خارج شده به مراتب اروپا نیز فعالیتی نخواهد داشت و بعد از چند ما فرصت سوزی با بهانه ترس از تحریم ها از برجام خارج می شود.

    موسوی لارگانی با تاکید بر اینکه شبکه بانکی ما سال ها با تحریم ها سرپا بوده و اکنون نیز به مسیر خود ادامه خواهد داد، گفت: با خروج آمریکا هیچ اتفاق خارق العاده ای رخ نمی دهد زیرا همان رویه ادامه دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی