عصر بازار

طلایی های مسابقات آسیایی ۱۰۰ سکه طلا جایزه می گیرند

عصر اعتبار- معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان از مشخص شدن جایزه ورزشکاران مدال آور ایرانی به تناسب کسب نوع مدال در بازی های پیش رو آسیایی در جاکارتا اندونزی خبر داد و گفت که طلایی های این مسابقات یکصد سکه طلا جایزه می گیرند.

طلایی های مسابقات آسیایی ۱۰۰ سکه طلا جایزه می گیرند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا ، ژاله فرامرزیان پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری افزود : برابر دستورالعمل تجلیل از ورزشکاران ، مدال آوران نقره 70 سکه و برنز هم 40 سکه جایزه خواهند گرفت .
    وی از پرداخت 29 میلیارد تومان برای آماده سازی تیم های ملی جهت حضوری قوی تر در بازی های آسیایی خبر داد و گفت که 10میلیارد تومان از این مبلغ در اسفند ماه و بقیه ابتدای امسال پرداخت شد .
    فرامرزیان با اعلام این که تا پیش از اعزام هم اعتبار دیگری برای این تیم ها پرداخت خواهد شد ، افزود : ستاد حمایت و پشتیبانی از ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی تشکیل شده و قوی تر از بازی های دیگر خواهد بود.
    ** تجلیل از مدال آوران 95 و 96 کشور در ماه رمضان
    معاون وزیر ورزش و جوانان گفت : با هدف حمایت و روحیه دهی به ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی ، آیین تجلیل از ورزشکاران مدال آور سال های 95 و 96 ، ماه رمضان در تهران برگزار می شود.
    فرامرزیان، بدون ذکر تعداد ورزشکاران تجلیل شونده اعلام کرد که برای تجلیل از این ورزشکاران اعتبار 31 میلیارد تومانی تامین شده است .
    وی همچنین درخصوص حمایت از تیم ملی فوتبال در راستای حضوری موفق تر در جام جهانی روسیه هم گفت : وزارت ورزش و جوانان کل اعتبار پیشنهادی و مورد نیاز تیم ملی فوتبال در سال گذشته را تامین و پرداخت کرد که رقم آن قابل توجه بوده است.
    فرامرزیان افزود : هم اکنون نیز منابع اعتباری لازم برای بازی های تدارکاتی و برپایی اردوها پیش از جام جهانی روسیه تامین و حتی ارز لازم نیز فراهم شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی