عصر بازار

برگزاری نخستین نشست سراسری هم اندیشی مدیران ستاد و شعب بانک گردشگری در سال ۹۷

عصر اعتبار- نخستین نشست سراسری هم اندیشی مدیران و روسای ستاد و شعب بانک گردشگری در سال ۹۷ با هدف بررسی سیاست ها و برنامه های پیش رو و تعیین اولویت ها و راهکارها در روز ۲۰ اردیبهشت ماه در محل هتل های فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار شد.

برگزاری نخستین نشست سراسری هم اندیشی مدیران ستاد و شعب بانک گردشگری در سال ۹۷
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این نشست که با حضور «مهدی جهانگیری»، رییس گروه مالی گردشگری، «رضا کامران»، قائم مقام بانک گردشگری، اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران و روسای ادارات ستاد و روسای شعب بانک برگزار شد، رییس گروه مالی گردشگری در سخنانی گفت: «امروز مدیران و کارکنان بانک ها، سربازان نظام اقتصادی کشور هستند و می توانند نقشی حساس در این برهه خطیر ایفا کنند». جهانگیری افزود: «اقدام نابخردانه رییس جمهور آمریکا در نقض عهد این کشور، می تواند فرصتی برای تقویت انسجام ملی و پایه گذاری حرکت های جدید در فضای اقتصادی ایران باشد».

    نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران با تاکید بر ظرفیت های بانک ها به ویژه بانک گردشگری در ایجاد اشتغال مولد و حمایت از تولید ملی گفت: «بهره گیری از فناوری های نوین، توجه به کار کارشناسی، شایسته سالاری و توجه به حوزه های پر ظرفیت مانند صنعت‌گردشگری می تواند زمینه ساز حرکت های تاثیرگذار و امیدبخش باشد».
    جهانگیری در پایان تاکید کرد: «بانک گردشگری در سال 97 به عنوان بانکی پویا با تکیه بر توان مدیران ارشد، خلاقیت و انگیزه نیروی انسانی و خوشنامی و برند معتبر، گام های استواری در خدمت به اقتصاد و مردم ایران برخواهد داشت».
    بر اساس این گزارش، معاونت ها، مدیریت ها و بخش های مختلف ستادی در این نشست گزارشی از اقدامات، ملاحظات و برنامه های خود ارائه کردند و سیاست های بانک در حوزه هایی چون امور شعب، امور مالی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، منابع انسانی، اعتبارات، بازرسی و غیره مورد بررسی قرار گرفت.
    بعلاوه روسای شعب تهران و شهرستان، ضمن طرح مشکلات خود، پیشنهادات و راهکارهای خود را به منظور ارتقای عملیات اجرایی ارائه دادند.
    در پایان از شعب برتر تهران و شهرستان که عملکرد مناسبی در سه ماهه پایان سال 96 داشتند تقدیر شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی