عصر بازار

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران خبر داد:

برگزاری جلسه خودروسازان با شرکت‌های بیمه

عصر اعتبار- دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از برگزاری جلسه شرکت های بیمه با ۲ شرکت بزرگ خودروساز در دو هفته آینده درباره تعیین تکلیف بیمه خودروهای صفر کیلومتر خبر داد.

برگزاری جلسه خودروسازان با شرکت‌های بیمه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، سیدمحمدعلی علیپور یزدی درباره آخرین وضعیت سامانه جامع تجمیع و تخصیص اطلاعات خودرویی «کاویس» گفت: این سامانه بحث ادامه داری است و هنوز به انسجام نرسیده است.

    وی افزود: در هفته آینده و هفته بعد از آن با 2 شرکت خودروساز در سندیکای بیمه گران جلسه داریم؛ بیمه خودروهای صفر کیلومتر در حال حاضر به چند شکل مختلف در حال انجام است.

    دبیرکل سندیکای بیمه گران با بیان اینکه سامانه کاویس هنوز به انسجام کامل نرسیده است، اظهارداشت: ما از روندی که این سامانه دارد، راضی نیستیم.

    پیش از این محمد زاهدنیا؛ معاون فنی بیمه ایران گفته بود که گزینه انتخاب مشتری در سامانه کاویس بزودی راه اندازی خواهد شد و با اضافه شدهن این گزینه، رقابت ناسالم و کاذب از بین خواهد رفت.

    سامانه کاویس که توسط مدیریت فناوری اطلاعات بیمه ایران طراحی شده، می تواند اطلاعات خودروهای صفر کیلومتر شرکت های مختلف خودروساز را تجمیع کند و طی دستورالعمل مصوب سندیکای بیمه گران به شرکت های بیمه گر تخصیص دهد تا فرآیند صدور بیمه نامه شخص ثالث آنها انجام شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی