عصر بازار

بازدید مدیرعامل بانک ملّی ایران از چند شعبه در سنندج

عصر اعتبار- حسین زاده مدیرعامل بانک ملّی ایران به همراه برات کریمی عضو هیات مدیره، سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور، در سفر خود به استان کردستان، با حضور در تعدادی از شعب این بانک ضمن دیدار با همکاران، مسائل و مشکلات آنها را بررسی و دستورات لازم برای حل مشکلات را ارائه کردند.

بازدید مدیرعامل بانک ملّی ایران از چند شعبه در سنندج
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمدرضا حسین زاده در بازدید از شعبه مرکزی سنندج در دوایر ارز، اعتبارات، صندوق، خدمات ویژه و... حضور یافته و برای حل مسائل مختلف از جمله رفع موانع ارزی دستور پیگیری داد.

    شعبه بانک کارگشایی در شهر سنندج، اداره امور شعب استان کردستان و نیز مجموعه ورزشی آموزشی بانک ملّی ایران نیز در این سفر مورد بازدید مدیرعامل قرار گرفت.

    برات کریمی عضو هیات مدیره و حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک ملّی ایران نیز در این سفر با حضور در تعدادی از شعب بانک ملّی ایران در سنندج، با کارکنان دیدار و گفت و گو و مسائل آنها را بررسی کردند.

    سیامک عباسی مدیر امور شعب استان کردستان بانک ملّی ایران نیز در این دیدارها، گزارشی از عملکرد بانک ارائه و پیشنهادهایی برای بهبود وضعیت موجود ارائه کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی