عصر بازار

در دیدار سرپرست آتیه‌سازان حافظ با مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان مطرح شد؛

کسب مجوز ارائه خدمات درمانی به بازنشستگان بدون نوبت قبلی در درمانگاه‌های دولتی

عصر اعتبار- سرپرست بیمه آتیه‌سازان حافظ شعبه چهارمحال‌وبختیاری از کسب مجوز ارائه خدمات درمانی تشخیصی به بازنشستگان بدون نوبت قبلی در درمانگاه‌های دولتی این استان خبر داد.

کسب مجوز ارائه خدمات درمانی به بازنشستگان بدون نوبت قبلی در درمانگاه‌های دولتی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بهرام فرمانی، سرپرست شعبه چهارمحال‌وبختیاری با اصغرزاده، مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان و  آقابابایی، نماینده کانون بازنشستگان تامین اجتماعی و قاسمی، کارشناس اداره تعاون آموزش‌وپرورش این استان دیدار کرد.

    فرمانی گفت: یکی از مواردی که در این جلسه نسبت به آن توجه ویژه‌ای شد، کسب مجوز ارائه خدمات درمانی تشخیصی به بازنشستگان بدون نوبت قبلی در درمانگاه‌های دولتی بود که در جهت رفاه حال آنهاست چراکه منبعد نیاز به تماس تلفنی یا مراجعه حضوری برای دریافت نوبت ندارند و هر زمان که به این مراکز مراجعه کنند بدون نوبت قبلی خدمات دریافت می‌کنند.

    وی ادامه داد: در این جلسه درخصوص اهمیت نظارت برحسن اجرای تعرفه‌های ارزش نسبی خدمات، مراقبت‌های سلامت در مراکز درمانی دولتی و خصوصی، پیگیری دلایل نارضایتی بیمه‌شدگان، رعایت بهداشت اقتصاد بیمه‌شدگان و توجه به محدودیت منابع بحث و تبادل‌نظر شد.

    سپس اصغرزاده مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان نیز درخصوص اهمیت تکریم ارباب رجوع، رسیدگی به شکایات موردی و ادامه همکاری با بیمه‌های مکمل و مراکز درمانی منوط به رعایت تفاهم‌نامه وزارتی مطالبی مطرح کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی