عصر بازار

قائم‌مقام کمیته امداد خبر داد:

اعطای وام ۲۰ میلیون تومانی برای ایجاد مشاغل خانگی به مددجویان

عصر اعتبار- قائم‌مقام کمیته امداد گفت: هم‌ اکنون این نهاد برای ایجاد مشاغل خرد و خانگی با متوسط درآمد ماهانه دو میلیون تومان، به‌ طور میانگین ۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت می‌کند.

اعطای وام ۲۰ میلیون تومانی برای ایجاد مشاغل خانگی به مددجویان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس،  سید منصور برقعی، قائم‌مقام کمیته امداد در جشن خودکفایی هزار و 290 خانوار کردستانی تحت حمایت این کمیته به حرکت در آوردن چرخه اقتصاد خانوارهای نیازمند کاری ارزشمندی دانست و تأکید کرد: البته این امر نیازمند تلاش و همکاری دولت، مجلس و خیران است.

    وی با بیان اینکه رفع فقر و محرومیت نیازمند ایجاد زیر ساخت‌های مناسب است، گفت: تحقق عدالت اجتماعی و توزیع برابر فرصت‌ها فقط در صورتی محقق می‌شود که مستضعفان به جایگاه اصلی خود در جامعه دست یابند.

    قائم‌ مقام کمیته امدادبا اشاره به اینکه یک فرصت شغلی از طریق بنگاه‌های اقتصادی با سرمایه بالا و در مدت‌زمان طولانی ایجاد می‌شود، افزود: ایجاد مشاغل خرد و خانگی راهکاری مناسب و کم‌ هزینه برای رسیدن خانوارهای تحت حمایت به استقلال اقتصادی است.

    برقعی بازدهی در کم‌ترین زمان و افزایش تولید داخلی را از جمله مزایای مشاغل خرد و خانگی دانست و گفت: هم‌ اکنون این نهاد برای ایجاد مشاغل خرد و خانگی با متوسط درآمد ماهانه دو میلیون تومان، به‌ طور میانگین 20 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.

    وی با اظهار اینکه حجم معوقات بانکی مددجویان کمیته امداد کمتر از دو درصد است، اعلام کرد: برای افزایش سهم اعتبار اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت از منابع صندوق توسعه ملی، در حال مذاکره با دولت هستیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی