عصر بازار

بازگشایی نماد بیمه آسیا در بورس

عصر اعتبار- بازگشایی نماد معاملاتی شرکت بیمه آسیا بعد از برگزاری مجمع انجام شد.

بازگشایی نماد بیمه آسیا در بورس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، با دستور مدیر عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران نماد معاملاتی شرکت بیمه آسیا «آسیا» که از روز 19 اردیبهشت ماه سال جاری متوقف شده بود پس از برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده مبنی بر انتخاب اعضاء هیئت مدیره باز شد.

    بر اساس اعلام پیام ناظر بازار سهام، خرید و فروش نماد «آسیا» با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله است و ادامه معاملات در نماد مذکور در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجع «قیمت کشف شده در حراج» امکان پذیر است.

    آخرین اطلاعات مالی

    این گزارش می افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بیمه آسیا که با نماد «آسیا» در بازار اول «تابلوی فرعی» بورس فعال است باز و هیچ گره معاملاتی برای خرید و فروش سهام آن وجود ندارد. همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت 7.26 مرتبه و «EPS»  آن نیز 201 ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.

    سهامداران عمده

    بر اساس گزارش ایبِنا، 5 سهامدار عمده بیمه آسیا، شامل «پویا فراز کیش با 19.590 درصد، صبا میهن با 18.860  درصد و توسعه، سرمایه گذاری ای. اف. جی. اچ کیش با 18.340 درصد، صندوق بازنشستگی با 16.800 درصد و خردمندان صابرعصر با 9.500 درصد» است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی