عصر بازار

مدیرعامل بانک شهر اعلام کرد:

توسعه بانکداری الکترونیک از سوی بانک شهر در ۳ سال گذشته

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک شهر با اشاره به پیشرفت های این بانک در شبکه بانکی کشور به ویژه در حوزه توسعه بانکداری الکترونیک،گفت: منابع این بانک در سال ۹۳ تنها ۱۱۰ هزار میلیارد ریال بوده که خوشبختانه طی ۳ سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

توسعه بانکداری الکترونیک از سوی بانک شهر در ۳ سال گذشته
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»،حسین محمد پورزرندی با بیان اینکه هم اکنون منابع بانک شهر به بیش از 560 هزار میلیارد ریال رسیده است،گفت: افزایش منابع بانک شهر در 3 سال گذشته روند بسیار خوبی را داشته و این موفقیت نشان از اعتماد عمومی به این بانک و ارایه خدمات متمایز به مشتریان شبکه بانکی است.
    وی افزود: درآغاز شروع به فعالیت بانک شهر در سال 1388، سهم منابع شهرداری ها 90 درصد و منابع مردمی 10 درصد بود اما در حال حاضر سهم منابع شهرداری ها کمتر از 5 درصد و منابع مردمی به 96 درصد رسیده است.
    پورزرندی با اشاره به اینکه نقطه قوت فعالیت ها و پیشرفت های بانک شهر در سال های اخیر، سهامداران آن ( شهروندان و شهرداری ها) بوده اند،افزود: در سال های گذشته با وجود نوسانات و بحران های بزرگ در عرصه اقتصاد و تاثیر آن در شبکه بانکی، خوشبختانه منابع بانک شهر رشد داشته و در حوزه بانکداری الکترونیک نیز موفقیت‌های بسیاری کسب شده است.
    مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیش از 262 شعبه این بانک در بیش از 60 شهر کشور خدمات مالی و بانکی به شهروندان ارائه می دهند، ادامه داد: با توسعه پیشخوان های شهرنت ،هم اکنون 358 دستگاه پیشخوان شهرنت در 180 شهر کشور نیز در ساعات غیر اداری و حتی روزهای تعطیل به شهروندان خدمات بانکی کامل ارائه می دهند.
    پورزرندی تصریح کرد: در حال حاضر 70 درصد از خدمات بانکی شعب، از طریق پیشخوان‌های شهرنت قابل ارائه است که این اقدام به دلیل تسهیل در دسترسی به خدمات، رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته است.
    وی با اشاره به 3 دوره حضور بانک شهر در نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت و نمایشگاه های کتاب استانی به عنوان بانک عامل، تصریح کرد:این اقدام که در راستای تکریم اهالی فرهنگ با محوریت توجه به مسئولیت اجتماعی صورت گرفت، موجب افزایش سهم این بانک از بازار تراکنش های پایانه های فروشگاهی شده است.
    مدیرعامل بانک شهر در ادامه با تاکید بر وجود ظرفیت‌های متعدد در شهرهای مختلف کشور اظهار کرد: براساس سیاست‌گذاری‌های بانک ، صد درصد منابع سپرده‌گذاران بانک شهر در هر شهر، در همان شهر و برای توسعه شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی