عصر بازار

برگزاری همایش سراسری کارکنان شعب بانک قوامین استان البرز

عصر اعتبار- اولین همایش سراسری کارکنان شعب بانک قوامین استان البرز با هدف تبیین برنامه های بانک در سال ۹۷ با رویکرد تحقق شعار سال و با حضور دکتر نجف پور قائم مقام محترم بانک، سردار محمدیان فرماندهی محترم انتظام استان البرز، معاونین بانک، مدیرکل شعب استان و کلیه همکاران مدیریت شعب استان در محل سالن کنفرانس پردیس کرج برگزار شد.

برگزاری همایش سراسری کارکنان شعب بانک قوامین استان البرز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در ابتدای این همایش نجف پور قائم مقام مدیرعامل بانک قوامین ضمن تشریح عملکرد کلان و موفق بانک ذیل سند تحول، از تلاش و مساعی کلیه همکاران قدردانی به عمل آورد. وی با تشریح فرایند نگارش سند تحول بانک و مراحل اجرایی آن از ابتدا تاکنون به برنامه های اجرایی سال 97 ذیل سند تحول اشاره و به تشریح نقش و ضرورت تفکر سیستمی در پیشبرد اهداف تحولی بانک پرداخت.
    وی با تشریح تفکر سیستمی، به کارکردهای این تفکر در مواجهه با مسائل سازمان پرداخته و در ادامه با اشاره به مهمترین سیگنالهای اقتصادی ایران و جهان به تشریح مهمترین چالشهای صنعت بانکداری در سال جدید و موج تغییرات الگوهای بانکداری در ایران پرداخت.
    نجف پور با تشریح مدیریت استراتژیک و تحول، به فرایند طرح تحول بانک بر مبنای مدیریت استراتژیک پرداخت و با  جمع بندی موارد مذکور در خصوص نقش کلیدی استانها در تحقق سند تحول بانک سخن گفت.
    در ادامه این همایش فرهاد خادم الحسینی مدیرکل شعب استان به ارائه عملکرد این مدیریت در سال 96 و تشریح اهداف و برنامه های سال 97 پرداخت.
    سپس سردار فرماندهی محترم انتظامی استان از مدیر کل شعب استان و مجموعه کارکنان مدیریت به منظور خدمت صادقانه و بی منت، اخلاق مداری و حس برادری کارکنان شعب با همکاران مجموعه ناجا، قدردانی و تشکر کرده و با اشاره به اینکه بانک قوامین یکی از بنگاه های پر افتخار ناجاست، آمادگی آن فرماندهی را جهت رفع مشکلات و موانع احتمالی موجود در مسیر تحول و پیشرفت بانک، اعلام کرد.
    در پایان این همایش، از روسای شعب شهریار، فردیس، اندیشه و جهانشهر با اهدای لوح، قدردانی شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو