عصر بازار

واکنش نوبخت به ماجرای ارز در کوچه پس‎کوچه‌ها

عصر اعتبار- سخنگوی دولت با اشاره به بازار ارز گفت: آمریکایی‌ها نوسانات بازار ارز را پیروزی خود می‌دانند. تاکید می‌کنم نباید ارز بیشتر از ۴ هزار دویست تومان عرضه شود و اگر غیر از این باشد خلاف است.

واکنش نوبخت به ماجرای ارز در کوچه پس‎کوچه‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، محمدباقر نوبخت با بیان اینکه دولت‌های زورگو چشم طمع به کشور ما دارند، اظهار کرد: نباید آب به آسیاب دشمن بریزیم. ممکن است در یک کوچه و پس کوچه‌ای یک قیمتی اعلام شود اما این ارزش پول ملی ما نیست و کسبه محترم ما نباید این را مبنا قرار دهند.
    وی تصریح کرد: سیاست های جدید ارزی ما اقدامی در حمایت از کالای ایرانی است چراکه کمک قابل توجهی به قطع قاچاق کالا خواهد کرد و علاوه بر آن دستگاه ها نیز ملزم شده اند از کالاهای ایرانی استفاده کنند.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به سوالی پیرامون مطرح شدن ارسال نامه ای از سوی برخی از فعالان صنفی و اقتصادی به دولت برای افزایش قیمت ارز به 5500 تا 6000 تومان، اظهار داشت: از وجود چنین نامه ای اطلاعی ندارم. در حالی که با نرخ فعلی 4200 تومانی تراز مثبت بازرگانی داریم، چه ضرورتی دارد که ارزش پول ملی مان را در برابر ارزهای خارجی تضعیف کنیم؟

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی