عصر بازار

عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر:

آینده قدرتمند سیستم بانکی در گروی توسعه سیستم فناورانه

عصر اعتبار- تلکیانی، عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه به مسیر تکنولوژیکی پیش روی جوامع و نقش مهم آن در تسهیل امور سیستم بانکداری به ویژه برای مشتریان و افزایش نظارت الکترونیکی، بر اهتمام بیشتر در زمینه توسعه فناوری تأکید کرد.

آینده قدرتمند سیستم بانکی در گروی توسعه سیستم فناورانه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»،حسن تلیکانی، بر توجه ویژه به جایگاه مشتری به منظور تقویت سرمایه اجتماعی بانک تأکید کرد و گفت: به منظور تقویت عملکرد و نزدیک تر شدن هرچه بیشتر بانک با مشتری، نیاز است تا به افزایش نصب استندهای شکایت و پیشنهاد اقدام شود.

    وی در ادامه به ضرورت آموزش مشتری مداری و رعایت اخلاق حرفه ای به عنوان یک اصل بانکی اشاره کرد و گفت: کارکنان باید با اصول و فنون مشتری مدرای به شکل ویژه و تخصصی آشنا شده و آن را سرلوحه امور خود قرار دهند.

    عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه به ضرورت ارائه خدمات مطلوب در شعب با هدف تقویت جایگاه مشتری اشاره کرد و اذعان داشت: ارائه خدمات تنها منوط به انجام امور بانکی مشتری نشده و ارائه خدمت تنها در گیشه محقق نمی شود، برای این مهم لازم است تا با تقویت خدماتی چون آبسرد کن، صندلی، ملزومات نگارشی، کیفیت دستگاه پول شمار، ارتقاء سلامت ابزارهای اطلاع رسانی، تهویه مطلوب و مواردی این چنینی برای مشتری نه تنها آسودگی رغم خورد، بلکه به حضور وی در بانک قرض الحسنه مهر ایران احترام گذاشته شود.

    تلیکانی در ادامه به بحث رشد 82 درصدی این بانک در سال 96 اشاره کرد و گفت: علی رغم تمام مشکلات موجود در سال گذشته چه در سطح نظام بانکی و چه در بحث مشکلات اقتصادی و نیز سیاست خارجی موثر در امور اقتصادی، بانک قرض الحسنه مهر ایران با جلب اعتماد مردم و نیز تلاش مدیران سازمان برای تحقق این مهم، توانست با رشد 82 درصدی جایگاه خود را نزد مردم بهبود دهد.

    وی بحث رشد را بسط داده و با اشاره به ضرورت استفاده، آموزش و توسعه رویکرد فناورانه در بانک تصریح کرد: اگر ما میخواهیم آینده ی قوی برای بانک متصور شود، باید IT قدرتمندی را در دست داشته باشیم و تجهیز بانک به سخت افزار و نرم افزار از الزامات است و همگان باید نگاهی ویژه به بخش IT داشته باشند و در آموزش آن نیز تلاش کنند.

    وی افزود: در این زمینه تمام واحدهای ستادی باید در تلاش باشند و نگاه توسعه ای در این بخش تنها منوط به خدمات بانکی نیست و شامل اداره های حسابداری و پشتیبانی و ... نیز می شود و تحقق این مهم موجب تسهیل در فرایند کاری و افزایش قدرت در نظارت و صحت عملکرد بانک باشد.
    وی خاطر نشان کرد: البته در این زمینه نباید مبحث امنیت مغفول واقع شود و برای این منظور باید کانال های پردازش امنیت هرچه بهتر مورد توجه قرار گیرند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی