عصر بازار

تعمیق روابط بانک قرض الحسنه مهر ایران با کمیته امداد امام خمینی (ره)

عصر اعتبار- در جهت رفع برخی نیاز های ضروری جامعه و در راستای مسئولیت های اجتماعی بانک قرض الحسنه مهر ایران، تفاهم نامه ای دوجانبه با کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد شد.

تعمیق روابط بانک قرض الحسنه مهر ایران با کمیته امداد امام خمینی (ره)
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، تفاهم نامه ای دو جانبه، در راستای تعمیق روابط و مناسبات با کمیته امداد امام خمینی(ره) منعقد شد.

    سلطانیان مدیر شعب استان تهران با بیان اینکه سرفصل های کاری بانک قرض الحسنه مهر ایران مترادف با کارکرد چندین سازمان و وزارتخانه است گفت: تلاش می کنیم تا با تعامل و همکاری گرفتن از تمام دستگاه های اجرایی خدمات ارزنده ای به نیازمندان ارایه دهیم.

    وی با اشاره به این که کار در بانک قرض الحسنه و کمیته امداد در یک راستا است، اظهار داشت: از آنجایی که بانک با بخش بزرگی از محرومان و نیازمندان جامعه و آینده آنها سر وکار دارد، در کمیته نیز زمینه حمایت از بخشی از محرومان و نیازمندان فراهم و از اینرو، باب همکاری های بیشتر باز خواهد بود.

    مدیر شعب استان تهران تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران نهادی مردمی و بانکی ارزشی-اسلامی است و در راستای تحقق این هدف متعالی، توان ارگان ها را برای تسهیلات دهی به پرسنل دو چندان می کند تا در وهله نخست، خود آن سازمان یا شرکت بتواند با افزایش بودجه ای که در توان دارد اقدام به پرداخت تسهیلات نماید و در مرحله بعدی، پرسنل بتوانند از تسهیلات قرض الحسنه بهره مند گردند.

    سلطانیان اضافه کرد: این تفاهم نامه در قالب مسئولیت های اجتماعی بانک و در جهت رفع برخی نیاز های ضروری جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) از سال 96 در سطح استان تهران اجرایی شد.

    وی با بیان این که رضایت کمیته امداد در همکاری های گذشته سبب شد تا درخواست بسط و گسترش همکاری در سطح کشور را داشته باشد، اذعان داشت: اداره کل سازمان کمیته امداد امام خمینی (ره) می تواند در هر استان اقدام به افتتاح حساب پس انداز ویژه نزد شعب سایر استان ها نماید و راسا نسبت به صدور معرفی نامه اقدام کند؛ در این راستا بانک به عاملیت شعبه تهرانسر نسبت به انتقال وجه به حساب هر استان اقدام نموده و سپس هر استان مستقلا پرداخت تسهیلات را بر عهده می گیرد .

    سلطانیان افزود: مدت تفاهم نامه پنج سال و با مبلغ اولیه پنجاه میلیارد ریال است که در صورت توافق طرفین امکان تمدید و افزایش آن نیز وجود دارد.

    وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با ایجاد بستر مناسب از طریق خدمات الکترونیک نسبت به رضایتمندی بیشتر اهتمام ورزیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی