عصر بازار

مدیرکل زندانهای کردستان مطرح کرد:

۳۳۹ زندانی‌جرائم غیرعمد کردستانی چشم انتظار دستان‌سخاوتمند خیرین در جشن گلریزان

عصر اعتبار- مدیرکل زندان‌های کردستان تعداد زندانیان جرائم غیرعمد استان را ۳۳۹ نفر اعلام کرد و گفت: امیدواریم در جشن گلریزان زمینه آزادی این تعداد فراهم شود.

۳۳۹ زندانی‌جرائم غیرعمد کردستانی چشم انتظار دستان‌سخاوتمند خیرین در جشن گلریزان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، اسحاق ابراهیمی در جلسه هم اندیشی جشن گلریزان با بیان این مطلب گفت: از این تعداد 255 نفر به دلیل بدهکاری مالی، 65 نفر مهریه، 2 نفر نفقه و 17 نفر نیز به دلیل تصادف و یا حوادث کارگاهی در زندان تحمل حبس می نمایند که برای آزادی آنان مبلغی حدود 25 میلیارد تومان نیاز است.

    وی، فعالیت ستاد دیه در استان را از سال 1380 دانست و اظهار داشت: از آن سال تاکنون و با همت مردم، خیرین و مسئولین، اقدامات شایانی در کمک به آزادی زندانیانی که از عهده پرداخت بدهکاری های خود بر نمی آمدند صورت گرفته است.

    ابراهیمی از افزایش 26درصدی تعداد زندانیان آزاد شده در سال 96 نسبت به سال 95 خبر داد و گفت: در سال 1395 تعداد 220 زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیرین و ستاد دیه از زندان آزاد شدند که این عدد در سال 96 به 277 نفر رسید که این افزایش 26درصدی  نشان دهنده اعتماد خیرین و همت بالای مردم نیک اندیش و تلاش هیأت امنای ستاد دیه استان و کشور در جهت کمک به زندانیان نیازمند است.

    این مقام مسئول عملکرد ستاد دیه استان در سال 1396 برای آزادی این 277 زندانی جرائم غیرعمد را بیش از 16 میلیارد تومان اعلام کرد.

    وی از آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد استان از طریق اعطای وام های قرض الحسنه بانک های عامل خبر داد و در این خصوص گفت: در سال 1396 بانک های ملت،صادرات، ملی و تجارت با پرداخت یک میلیارد و هشتصد و شصت میلیون تومان تاثیر بسزایی در آزادی این تعداد زندانی جرائم غیر عمد داشتند.

    ابراهیمی گفت: در جشن گلریزان امسال که در 9 خرداد مصادف با 14 رمضان المبارک برگزار می شود، امیدواریم با حضور مردم تعدادی دیگر از زندانیان جرائم غیر عمد استان شویم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو