عصر بازار

ادغام موفقیت آمیز موسسه ثامن در بانک انصار

عصر اعتبار- بانک انصار با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام موفقیت‌آمیز بودن ادغام موسسه ثامن در این بانک این اقدام را در گرو همکاری و همدلی سپرده‌گذاران موسسه مذکور دانست.

ادغام موفقیت آمیز موسسه ثامن در بانک انصار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از به ایبِنا، در پیام روابط عمومی بانک انصار آمده است: خدای بزرگ را شاکریم که در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخ نظام بانکی کشور بر ما منت نهاد و در اجرای مرحله اول ماموریت خطیر ادغام موسسه اعتباری ثامن در بانک انصار یاری بخشمان شد تا در سایه الطاف بیکرانش موجب آرامش و سکینه قلبی سپرده گذاران شده و اعتماد آنان به این مجموعه ارزشی را فراهم سازیم.

    بی‌تردید تحقق اراده نظام در ساماندهی بازار غیرمتشکل پولی و موسسات مالی و اعتباری از جمله موسسه اعتباری ثامن که با چالش های جدی مواجه شده بود، بدون مشارکت و نقش آفرینی های مراجع و نهادهای تصمیم گیر و مرتبط میسر و قرین توفیق نمی شد که در این میان نقش بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در طول یکسال گذشته در حوزه تامین نقدینگی و حمایت های مختلف  از اهمیت و درخشش بیشتری برخوردار بوده است.

    این اقدام بزرگ که در مدتی کوتاه با موفقیت به انجام رسید در گرو همکاری و همدلی سپرده گذاران موسسه مذکور بود که بدین وسیله از آحاد مردم عزیز و مشتریان فهیم و شریف موسسه اعتباری ثامن که با اعتماد، حمایت و همکاری‌های بی دریغ؛ بانک انصار را در اجرای این عملیات یاری کردند، قدردانی و سپاسگزاری می‌کنیم.

    بانک انصار عبور مطمئن و سربلند خود از صحنه این ماموریت و آزمون بزرگ اقتصادی، اجتماعی را مرهون ایمان و توکل به خداوند متعال و احساس وظیفه و تعهد جمعی فعالان دو مجموعه و تداوم مجاهدت ها و تلاش های آنان و حسن اعتماد سهامداران و سپرده گذاران دانسته و به فضل الهی درادامه راه، تمامی توان و ظرفیت های خود را برای خرسندی و رضایت بیش از پیش همگان به کار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی