عصر بازار

عضو اتاق بازرگانی ایران :

تبعیضی در پرداخت دلار ۴۲۰۰ تومانی نیست

عصر اعتبار- عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: تبعیض و مشکلی در زمینه تخصیص دلار ۴۲۰۰ تومانی برای واردات و ثبت‌سفارش وجود ندارد اما سامانه نیما هنوز اختلال دارد.

تبعیضی در پرداخت دلار ۴۲۰۰ تومانی نیست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، اختلالات سامانه نیما و از طرف دیگر تخصیص پیدا کردن و نکردن دلار 4200 تومانی برای ثبت سفارش واردات کالا از جمله مسائلی است که بسیاری از تجار و واردکنندگان آن را مطرح می‌کنند.

    در این زمینه اسدالله عسگراولادی - عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران - اینگونه پاسخ داد که دلار 4200 تومانی به همه متقاضایان ثبت سفارش واردات تخصیص یافته و حتی کسانی که هفته گذشته نسبت به ثبت سفارش واردات کالای خود اقدام کرده‌اند، دلار 4200 تومانی دریافت کرده‌اند.

    وی با اشاره به این‌که مشکلی در زمینه‌ تخصیص دلار 4200 تومانی وجود ندارد، افزود: این‌که گفته می‌شود بین شرکت‌های کوچک و بزرگ در تخصیص دلار 4200 تومانی تبعیض قائل می‌شوند و برخی در این زمینه مشکل دارند، صحت ندارد. چراکه تا جایی که ما اطلاع داریم و می‌بینیم همه متقاضیان درحال دریافت ارز مورد نیاز خود هستند.

    رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین همچنین در خصوص مشکلات و اختلالات سامانه نیما، گفت: مشکلات سامانه نیما هنوز حل نشده و اختلالات آن، تجار و واردکنندگان را با مشکلاتی مواجه کرده است که مسئولان امر وعده دادند به زودی این اختلالات را برطرف می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی