عصر بازار

رییس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد:

تعیین زمانبندی حل و فصل مشکلات بانکی

عصر اعتبار- رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسه غیرعلنی امروز مجلس پیشنهاداتی درخصوص رفع مشکلات بانکی بررسی شد، گفت: زمانبندی برای حل و فصل مشکلات بانکی تعیین شد.

تعیین زمانبندی حل و فصل مشکلات بانکی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، علی لاریجانی  در آغاز نشست علنی مجلس شورای اسلامی درباره جلسه غیرعلنی امروز که با حضور مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی و ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی برگزار شد، اظهارداشت: از ساعت 9 صبح، بحث های مهمی راجع به همکاری‌های بانکی کشور و برخی اصلاحاتی که باید در ساختار بانک‌ها صورت بگیرد تا به تولید ملی کمک کند، مطرح شد.

    رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بحث‌هایی را مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد حل برخی مشکلات بانک‌ها برای کمک به تولید کشور، استقلال بانک مرکزی و اصلاحاتی که باید در قانون بانکداری و بانک توسعه‌ای مطرح کرد و پیشنهاداتی نیز ارائه شد.

    لاریجانی با بیان اینکه زمان‌بندی برای حل و فصل این مسائل در نظر گرفته شده است، گفت: خوشبختانه بین آرای مرکز پژوهش‌ها، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد همگرایی‌هایی در بخش‌های مهمی وجود داشت که کمک می‌کند قوای مختلف اصلاحات را انجام دهند

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی