عصر بازار

رییس هیات مدیره:

بانک قرض الحسنه مهر، بانکی حرفه ای با کارنامه ای درخشان است

عصر اعتبار- محسن پدرام، رییس هیات مدیره، حسن تلیکانی، عضو هیات مدیره و یوسف نجدی مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهرایران به منظور تبیین سیاست های اعتباری سال ۹۷ و بررسی عملکرد شعب به استان زنجان سفر کردند.

بانک قرض الحسنه مهر، بانکی حرفه ای با کارنامه ای درخشان است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بازدید از شعب و دوایر مدیریت استان و برگزاری نشست هم اندیشی با روسای شعب و دوایر ستادی از جمله اهداف و برنامه های این سفر بود.
    محسن پدرام رییس هیات مدیره بانک در نشست هم اندیشی با کارکنان استان زنجان ضمن تقدیر از زحمات مدیریت و همکاران به خاطر رشد 97 درصدی منابع در سال 96، بانک قرض الحسنه مهر ایران را به عنوان بانکی حرفه ای با کارنامه درخشان در سیستم بانکی کشور دانست.
    وی ادامه داد: تمامی فعالیت های بانک با اهتمام ویژه کارکنان، مطابق با برنامه ریزی های علمی بوده و افزایش سطح همدلی و مودت همکاران، همت مضاعف برای رشد متوازن شعب و افزایش درآمدهای عملیاتی را به همراه خواهد داشت.
    در ادامه، حسن تلیکانی عضو هیات مدیره ناظر بر زنجان نیز علاوه بر تشکر از تلاش ها و وجود محیط کاری سرشار از عشق و علاقه در استان، به آمار رشد بانک در حوزه منابع و تسهیلات اشاره و آن را بواسطه بهره مندی از تیم مدیریتی قوی و پرسنل توانمند دانست و اجرای بهینه طرح های و توسعه رفتار بانکدار حرفه ای را خواستار شد.
    یوسف نجدی مدیر امور استان ها نیز با تقدیر از موفقیت های استان زنجان و قدردانی از اولیای بانک، جدیت در اتقاء تمامی شاخص ها و پشتیبانی حداکثری ستاد استان ها از واحدهای صف را مورد تاکید قرار داد.
    حسن خانمحمدی مدیرشعب استان زنجان نیز در این جلسه، به ارائه گزارش مختصری از عملکرد 5 ساله اخیر شعب استان در بخش های مختلف پرداخت و این مدیریت را همواره جزء مدیریت های پیشرو در تمامی شاخص های آماری در بین 32 مدیریت کشور برشمرد و تلاش همه جانبه برای تحقق اهداف عالیه بانک در خدمت به جامعه با حفظ کرامت انسانی آنان را از وظایف اصلی دانست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی