عصر بازار

رئیس حوزه علمیه خراسان رضوی:

قرض الحسنه موجب اعتماد و آرامش جامعه می شود

عصر اعتبار- آیت الله عاملی رئیس حوزه علمیه خراسان رضوی با ابراز علاقه مندی به همکاری با بانک قرض الحسنه مهرایران بیان داشت: ترویج و اشاعه فرهنگ قرض الحسنه باعث آرامش جامعه و اعتماد و اطمینان جامعه روحانیون کشور است.

قرض الحسنه موجب اعتماد و آرامش جامعه می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، رئیس حوزه علمیه خراسان رضوی در دیدار با صبوری مدیر شعب این بانک در استان، بیان داشت : بانک قرض الحسنه مهرایران از ثمرات انقلاب است و به سبب بانکداری و ترویج اقتصاد اسلامی مورد وثوق و اعتماد کلیه طلاب حوزه علمیه است.

    حضرت آیت الله عاملی افزود: بانک قرض الحسنه مهرایران در برخورد با ارباب رجوع و رعایت اخلاق اسلامی شایسته و سرآمد بانکها است و این بانک به عنوان یک نهاد انقلابی مورد تایید جامعه روحانیون و حوزه علمیه خراسان رضوی می باشد.

    وی عملکرد بانک قرض الحسنه مهرایران را قابل تقدیر دانست و بیان داشت:طرح مسکن طلاب فرصت مناسبی برای طلبه های خراسان رضوی بوده است که با همیاری بانک قرض الحسنه مهرایران به شکلی مطلوب اجرائی شد.

    رئیس حوزه علمیه خراسان رضوی، پتانسیل نهفته در عرصه وقف و موقوفات را بسیار زیاد دانست و این امر را مناسب فعالیت های بانک قرض الحسنه مهرایران و در راستای طرح همیاران مهر خواند.

    در ادامه، کاظمی معاون حوزه علمیه خراسان رضوی نیز گسترش همکاری های دوطرفه را از انتظارات حوزه برشمرد و گفت: تعامل در زمینه های مالی و تبلیغاتی، هم در حوزه مالی و هم در حوزه تبلیغاتی این دو مجموعه را بهم نزدیکتر وبرای رسیدن به اهداف، مصمم تر می کند.

    صبوری مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان خراسان رضوی نیز اظهار داشت: این بانک در راستای موازین اسلامی گام برداشته و کلیه فعالیتهای آن بر شرع و فقه اسلامی استوار است.

    وی با اشاره به خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک خاطرنشان کرد: طرح همیاران مهر می تواند بازوی پرتوانی برای ارائه خدمات مطلوب به محرومین جامعه باشد و حوزه نقش کلیدی در این زمینه خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی