عصر بازار

با موافقت نمایندگان تمدید شد؛

تصویب ۲فوریت طرح تمدیدمهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های بودجه ۹۶

عصر اعتبار- نمایندگان مردم در خانه ملت با درخواست دو فوریت طرح تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی بودجه ۱۳۹۶ کل کشور موافقت کردند.

تصویب ۲فوریت طرح تمدیدمهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های بودجه ۹۶
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، نمایندگان در نشست علنی سه‌شنبه، 8 خرداد ماه مجلس شورای اسلامی با درخواست دو فوریت طرح تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی بودجه 1396 کل کشور با 171 رأی موافق، 30 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 240 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

    حسینعلی حاجی دلیگانی به عنوان نماینده پیشنهاد دهنده درخواست دو فوریت تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی بودجه 1396 کل کشور، اظهار داشت: دو ماه به دستگاه‌های اجرایی کشور اجازه دهیم تا صورت هزینه‌ها را به جای31 تیر ماه تا 31 شهریور ماه سال 97 بتوانند ارائه و تسویه انجام شود.

    نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، گفت: این در حالی است که هنوز فرصت فرآیند ابلاغ یعنی ردیف، تخصیص، امضای تفاهم‌نامه، تعیین پیمانکار و اجرا را که برای 12 ماه در قانون پیش‌بینی شده بود، عملا انجام نشده است.

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، گفت: عملا دستگاه‌های اجرایی نتوانستند این زمان‌بندی را رعایت کنند به همین جهت ضرر متوجه همه شهرستان‌ها و بودجه عمرانی ملی و استانی می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی