عصر بازار

عضو هیات مدیره اتاق اصناف ایران:

بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان موجب خروج کارگاه ها از بحران اقتصادی می شود

عصر اعتبار- عضو هیات مدیره اتاق اصناف ایران با بیان اینکه بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان از سوی سازمان تامین اجتماعی اقدامی بسیار مفید و مثبت بوده است، گفت: این امر موجب خروج کارگاه ها از بحران اقتصادی بوده و اثربخشی موثری دارد.

بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان موجب خروج کارگاه ها از بحران اقتصادی می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمدرضا جعفریان اظهار داشت: در حال حاضر کارفرمایان کارگاه ها، به لحاظ مالی و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، بسیار تحت فشار هستند و بخشودگی جرائم بیمه ای از سوی سازمان تامین اجتماعی بسیار در این امر موثر بوده  است.
    وی با بیان اینکه بحران اقتصادی کارگاه های تولیدی دائمی نیست و در مقطعی دچار مشکل مالی شده اند، گفت: این مرحله گذرا است و با چنین حمایت هایی، کارفرمایان قطعا از این مرحله خارج خواهند شد.
    مشاورمالیاتی اتاق اصناف ایران، اطلاع رسانی به کارفرمایان سراسر کشور در خصوص اجرای این طرح را بسیار مهم برشمرد و گفت: آگاه سازی و در جریان قرار گرفتن تمامی کارفرمایان از اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه ای باید مورد توجه باشد تا با اطلاعات لازم به شعب مراجعه و از مزایای این طرح بهره مند شوند.
    جعفریان تاکید کرد: اجرای قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب، حرکتی مناسب از سوی سازمان تامین اجتماعی در جهت پویایی و رونق کارگاه های تولیدی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی