عصر بازار

مدیرعامل بانک صادرات ایران اعلام کرد

انتصاب مدیرعامل بیمه سرمد بعد از تایید صلاحیت در نهاد ناظر

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک صادرات ایران اعلام کرد که مراحل تایید صلاحیت مدیرعامل جدید بیمه سرمد در بیمه مرکزی در حال طی شدن است و بعد از تایید نهاد ناظر، مدیرعامل جدید فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

انتصاب مدیرعامل بیمه سرمد بعد از تایید صلاحیت در نهاد ناظر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، حجت الله صیدی درباره آخرین وضعیت انتصاب مدیرعامل بیمه سرمد گفت: مدیر عامل قبلی بیمه سرمد سال گذشته از این شرکت رفت و در حال حاضر این شرکت با سرپرست اداره می شود.

    صیدی شرایط فعالیت کنونی بیمه سرمد را مطلوب و خوب توصیف کرد و گفت: امیدوار هستیم با تایید صلاحیت مدیرعامل جدید بیمه سرمد، این شرکت با قدرت بیشتری فعالیت های خود را ادامه دهد.

    اسماعیل دلفراز مدیرعامل سابق بیمه سرمد در 16 بهمن ماه سال گذشته و با وجود آنکه از عملکرد این شرکت در زمینه افزایش پرتفوی، اصلاح ترکیب پرتفوی، ارتقای عملکرد فنی و توانگری شرکت بیمه سرمد ابراز رضایت داشت، از این شرکت جدا شد. وی هرگونه اختلاف خود با مدیرعامل بانک صادرات ایران را برای استعفا از بیمه سرمد رد کرده است. از تاریخ 16 بهمن سال 96 تاکنون بیمه سرمد با سرپرست در حال اداره شدن است.

    مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده انتخاب اعضای هیات‌مدیره این شرکت بیمه با حضور حداکثری سهامداران، در تاریخ 16 اسفند ماه 1396 برگزار شد. در این جلسه اکثریت اعضای هیات‌‍مدیره پیشین، ابقا شدند.

    براین اساس پرویز مقدسی به نمایندگی از سرمایه‌گذاری خوارزمی، محمد حسینی کنارویی به نمایندگی از گروه مالی صادرات، مجتبی کاتب به نمایندگی از آرمان‌اندیشان رستاک و سیدروح الله علیپور یزدی به نمایندگی از سرمایه‌گذاری غدیر به عنوان اعضای هیات مدیره بیمه سرمد انتخاب شدند.

    در حال حاضر و بنا بر آنچه که در سایت بیمه مرکزی آمده است، پرویز مقدسی به عنوان نماینده شرکت سرمایه گذاری خوارزمی رییس هیات مدیره بیمه سرمد است و علی جوانمردی وزیر و منصور بلوک اعضای علی البدل هیات مدیره این شرکت بیمه هستند.

    بیمه سرمد در تاریخ اول آبان ماه سال 1392 به طور رسمی فعالیت خود را در صنعت بیمه کشور به عنوان یک شرکت بیمه عمومی آغاز کرد. پنج سهامدار عمده شرکت بیمه سرمد، شامل «یک شخص حقیقی با 19.980 درصد، موسسه همیاری غدیر با 17.690 درصد، آرمان اندیشان رستاک و سرمایه گذاری خوارزمی با 15 درصد و گروه مالی سپهر صادرات با 14.720 درصد» است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو