عصر بازار

افزایش ماندگاری گردشگران در چهارمحال و بختیاری، کاهش نرخ بیکاری را در پی دارد

عصر اعتبار- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: افزایش ماندگاری گردشگران موجب افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و رشد شاخص‌های توسعه ای در نقاط مختلف استان است.

افزایش ماندگاری گردشگران در چهارمحال و بختیاری، کاهش نرخ بیکاری را در پی دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا،  مجید نظری در بازدید از اماکن گردشگری و تاریخی، مراکز خدماتی و اقامتی شهرکرد، اظهار کرد: تمام تلاش‌ها برای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به استان با هدف فراهم کردن زمینه افزایش ماندگاری آنان در استان، انجام می‌شود.
    وی افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران را موجب افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و رشد شاخص‌های توسعه ای در نقاط مختلف استان دانست و افزود: زیرساخت لازم به منظور خدمات رسانی به گردشگران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری فراهم است.
    نظری تصریح کرد: مراکز اقامتی اعم از مسافرخانه‌ها و خانه‌های مسافر، هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها با ظرفیت مطلوب در حال ارائه خدمات به گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان هستند.
    قائم مقام ستاد خدمات سفر استان خاطرنشان کرد: مشکلی در تامین نیازهای گردشگران داخلی و خارجی ورودی به استان نیست.
    به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار استان و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از نانوایی‌ها، بوستان‌ها، پایانه مسافربری آزادی، هتل‌ها، خانه معلم در شهرکرد بازدید سرزده داشتند و بر روند خدمات رسانی به گردشگری نظارت کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی