عصر بازار

بازدید مدیر امور استان های بانک ایران زمین از شعب استان سیستان و بلوچستان

عصر اعتبار- حسینی مدیر امور استان های بانک ایران زمین طی سفر به استان سیستان و بلوچستان به اتفاق هیات همراه از شعب این استان بازدید بعمل آورده و با شرکت در جلسات برگزار شده با کارکنان این شعب گفتگو کردند.

بازدید مدیر امور استان های بانک ایران زمین از شعب استان سیستان و بلوچستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، حسینی مدیر امور استان های بانک ایران زمین با حضور در شعب استان سیستان و بلوچستان در جمع کارکنان این استان گفت: با توجه به سرمایه گذاری قابل توجه بانک جهت تحقق شعار اولین بانک دیجیتال در افق 1400 باید نوع نگاه و تفکر بر پایه ارائه خدمات به شیوه نوین صورت پذیرد و لازمه این دیدگاه افزایش اطلاعات همکاران صف است که کارکنان ضمن تجهیز اطلاعات خود، زمینه سازی مطلوب این شعار را فراهم نمایند.
    حسینی همچنین در زمینه فعال کردن کمیته های بازاریابی و لزوم تغییر بیان کرد: اعضاء کمیته های بازاریابی شعب باید با اعتقاد قبلی و نگاه به سمت مشتری، ضمن شناسایی فعالان اقتصادی، نسبت به جذب منابع استان اقدام نمایند.
    وی در خصوص لزوم پیگیری مطالبات غیر جاری نیز بیان داشت: مطالبات غیر جاری در شرایط فعلی بانک باید بطور جدی پیگیری شود، وجود مطالبات علاوه بر افزایش ریسک بانک، باعث قطع ارتباط مشتریان و بانک می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی