عصر بازار

بهترین بانک های ۲۰۱۸ کدامند؟

عصر اعتبار- موسسه GOBankingRates مجموعا ۱۱۰ بانک را بر اساس ارائه بهترین خدمات و تسهیلات در بخش های مختلف بررسی کرده است که در نتیجه ۳۰ بانک برتر سال ۲۰۱۸ معرفی شد.

بهترین بانک های ۲۰۱۸ کدامند؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از موسسه GOBankingRates، هر کسی بهترین بانک را بر اساس خدماتی که به او ارائه می‌دهد و نگهداری پول خود و تسهیلاتی که برای او در نظر می‌گیرد، انتخاب می‌کند. اگر هدف اصلی شما افزاش پس‌انداز است، پس راه حل آن پیدا کردن بانک‌هایی است که حساب‌های با درصد سود بالا به مشتریان پیشنهاد می‌دهند. اگر شما صاحب فرزند هستید بانک‌هایی که وام دانشجویی می‌دهند مناسب شما است و اگر قصد سرمایه‌گذاری در بانکی را دارید، بانک‌هایی که خدماتی برای تامین آینده خانواده شما ارائه می‌دهند در اولویت هستند. اما به خاطر رقابتی که بین بانک‌ها است، آن‌ها خدمات گوناگونی برای جذب مشتری انجام می‌دهند که باعث می‌شود انتخاب بهترین بانک را برای مشتریان کاری پیچیده و زمان‌بر کند. در این مقاله بهترین بانک های 2018 را معرفی می‌کنیم.

    معیارهای انتخاب بهترین بانک های 2018

    GOBankingRates مجموعا 110 بانک را بر اساس ارائه بهترین خدمات و تسهیلات بررسی کرده است. در این مجموعه 82 بانک بر مبنای میزان دارایی آن‌ها و 28 بانک را که به صورت آنلابن به سراسر جهان خدمات می‌دهند، جمع‌آوری و بررسی شده است. تمامی بانک‌ها از نظر عوامل مختلفی مثل قیمت‌ها، سود بانکی، قدرت مالی، تسهیلات و خدمات مشتری سنجیده شدند و 10 بانک برتر هر طبقه‌بندی معرفی شد.

    بهترین بانک‌های ملی سال 2018

    بهترین بانک‌های آنلاین سال 2018

    بانک‌های دارای بهترین حساب جاری در سال 2018

    بانک‌های دارای بهترین حساب پس‌انداز در سال  2018

    بانک‌ها دارای بهترین حساب سپرده ثابت در سال 2018

    در هر بخش بانک‌های برتر انتخاب شدند و در نتیجه 30 بانک برتر سال 2018 اعلام شد.

    1. بانک الای

    بانک الای (Ally Bank) بعد از برنده شدن در سه سال گذشته، برای چهارمین سال پیاپی در بخش بهترین بانک‌های آنلاین قرار گرفت. ابن بانک همچنین در بخش ارائه بهترین حساب‌های پس‌انداز و حساب‌های سپرده ثابت هم در گروه بهترین بانک‌ها قرار دارد.

    بانک الای نوعی حساب جاری را به مشتریان خود پیشنهاد می‌کند که هیچ کارمزد ماهانه‌ای برای آن دریافت نمی‌کند و همچنین برای افتتاح حساب و باز نگه داشتن حساب نیازی به پرداخت کارمزد و قرار دادن مقداری پول به طور ثابت نیست. همچنین حساب‌های پس‌انداز آنلاین این بانک در رده‌بندی GOBankingRates بالاترین درصد سود را ارائه می‌دهند.

    2. بانک تجارت الواستار
    بانک تجارت الواستار (AloStar Bank of Commerce) بانک الواستار از جمله بانک‌هایی است که هر سال تا آخرین مراحل تعیین بهترین بانک بالا می‌آید. این بانک نوعی حساب جاری را پیشنهاد می‌دهد که اگر حداقل موجودی برای باز نگه داشتن حساب را در حساب خود نگه دارید نیاز به پرداخت کارمزد ماهانه به بانک نیست.

    بانک الواستار مقدار 1/05 درصد سود سهام سالانه برای حساب‌های پس‌انداز و 1/35 درصد سود سهام برای حساب‌های سپرده ثابت 12 ماهه سود پرداخت می‌کند، که به بالا آمدن این بانک در دره‌بندی کمک کرده است. به علت پرداخت درصد سود بالا و حساب‌های جاری بدون کارمزد، بانک تچارت الواستار برای دومین سال متمادی در رده بهترین بانک‌های آنلاین قرار گرفت.

    3. بانک اکسپرس آمریکا

    بانک اکسپرس آمریکا (American Express Bank) به عنوان بهترین بانک در بخش حساب‌های پس‌انداز در سال 2018 انتخاب شد. این بانک نیازی به حداقل مبلغ برای افتتاح حساب و باز‌ نگه داشتن حساب ندارد. حساب‌های پس‌انداز این بانک کارمزدی برای خدمات خود دریافت نمی‌کنند و نسبت به بقیه بانک‌های موجود در رده‌بندی سود بهتری را ارائه می‌دهند.

    4. بانک ملی آمریکا

    در رده‌بندی بهترین بانک‌های ملی سال 2018، بانک ملی آمریکا (Bank of America) از بانک‌هایی بود که به مرحله آخر رسید. اگرچه پرداخت کارمزد ماهانه 12 دلار برای حساب‌های جاری نسبت به دیگر بانک‌ها مبلغ زیادی است اما بانک ملی آمریکا آن را به نحو دیگری جبران کرده است.

    یکی از بزرگ‌ترین مزایای بانک ملی آمریکا طیف گسترده‌ای از خدماتی است که به مشتریان خود ارائه می دهد؛ مثل وام خودرو و مسکن، خدمات سرمایه‌گذاری و بیمه که توسط بانک مکمل خود یعنی مریل لینچ این خدمات را عرضه می‌کند. به علاوه، این بانک یک درگاه برای آموزش نکات مالی راه‌اندازی کرده است؛ جایی که مشتریان می‌توانند همه اطلاعات خود راجع به مسائل مالی مثل هزینه‌های دانشگاه و نکات اساسی مثل پس‌انداز و بودجه‌بندی را ارتقا بدهند.

    5. بانک اینترنتی آمریکا

    بانک اینترنتی آمریکا (Bank of Internet USA) از بهترین بانک های 2018 در بخش بانک‌های آنلاین است. مزیت حساب‌های جاری این بانک عدم نیاز به پرداخت قیمت اولیه یا حداقل موجودی برای باز نگه داشن حساب است. ویژگی‌های خوب این بانک آن را در گروه بانک‌هایی که بهترین حساب جاری را در سال 2018 ارائه می‌دهند، قرار داد.

    6. بانک فایو کانکت
    بانک فایو کانکت (Bank5 Connect) به خاطر ارائه بهترین حساب‌های جاری در گروه بهترین بانک های 2018 قرار گرفت. بانک فایو کانکت بالاترین نرخ سود را به مشتریان خود می‌دهد. نه تنها کارمزدی برای حساب‌های جاری دریافت نمی‌کند، بلکه درصد سود سالانه آن 0/76 درصد است که رتبه سوم را بین همه بانک‌ها دارد. به جز کارمزد 10 دلاری برای افتتاح حساب، هزینه اضافی دیگری برای باز نگه داشتن حساب‌ها دریافت نمی‌کند.

    7. بانک بارکلیز دلاویر

    بانک Barclays Bank Delaware در صدر همه دسته‌بندی‌ها قرار دارد و از بهترین بانک های 2018 است. حساب پس‌انداز آنلاین آن به خاطر عدم نیاز به حداقل مبلغ برای افتتاح حساب، عدم نیاز به پرداخت ماهانه و نرخ سود سالانه بالا از بهترین حساب‌های پس‌انداز است. این بانک همچنین یکی از بهترین حساب‌های سپرده ثابت را ارائه می‌دهد که نیازی به کارمزد برای افتتاح حساب ندارد.

    8. بانک بی.بی.وی.ای کامپس
    بانک بی.بی.وی.ای (BBVA Compass Bank) هم جزو بهترین بانک‌های ملی 2018 قرار گرفت. یکی از بارزترین خصوصیات این بانک حساب سپرده ثابت 12 ماهه است که سود 1/25 درصد به آن تعلق می‌گیرد که یکی از بالاترین نرخ‌های سود در میان بانک‌هایی است که بهترین حساب‌های سپرده ثابت 2018 را ارائه می‌دهند.

    9. بانک کاپیتال وان

    این بانک به خاطر ویژگی‌های حساب‌های جاری خود در رده بهترین بانک های 2018 قرار گرفته است. «حساب جاری 360» این بانک ویژگی‌هایی مثل عدم پرداخت کارمزد ماهانه، عدم نیاز به حداقل مبلغ برای افتتاح و باز نگه داشتن حساب و تعلق سود به حساب‌های جاری است.

    10. بانک سی.آی.تی
    بانک سی.آی.تی (CIT Bank) در گروه بهترین بانک‌های آنلاین و ارائه خدمات حساب پس‌اندار قرار دارد. برای افتتاح حساب در این بانک باید 100 دلار پرداخت کرد، اما سود بالایی به آن حساب تعلق می‌گیرد. بانک سی.آی.تی حق خدمات دریافت نمی‌کند و بالاترین نرخ سود را از میان حساب‌های پس انداز پرداخت می‌کند.

    11. بانک دیسکاور

    بانک دیسکاور (Discover Bank) در گروه بهترین بانک‌های آنلاین و گروه ارائه دهنده‌ی بهترین حساب سپرده ثابت 2018 قرار گرفت. در زمان رده‌بندی سود حساب‌های پس‌انداز بانک دیسکاور 1/15 درصد سود سالانه بود که از چهارم ژانویه به 1/30 سود سالانه رسید. همچنین سود حساب‌های سپرده ثابت 12 ماهه از 1/35 به 1/60 و سود حساب‌های 60 ماهه از 2/25 به 2/30 رسید.

    12. اور بانک

    EverBank به خاطر پرداخت سود بالا در گروه بانک‌هایی که بهترین حساب‌های سپرده ثابت را ارائه می‌دهند قرار دارد. علاوه بر اختصاص سود بالا به سپرده‌های ثابت به خاطر تعلق سود به حساب‌های جاری، ارائه خدمات خوب به مشتریان و عدم دریافت کارمزد برای آن و همچنین باز نگه داشتن حساب، در گروه ارائه دهنده بهترین حساب‌های جاری هم پیشتاز است.

    13. بانک First Internet
    این بانک برای ارائه بهترین حساب‌های جاری و سپرده ثابت در رده بهترین بانک های 2018 قرار گرفته است. حساب‌های سپرده ثابت 12 و 60 ماهه این بانک میان ده بانک برتر بهترین سود را به مشتریان می‌دهد. که برای باز نگه داشتن هردو نوع این حساب‌ها حداقل 1000 دلار نیاز است.

    14. بانک First Citizens

    شعبه این بانک در شهر رالی در کارولینای شمالی نامزد بهترین بانک ملی سال 2018 است. این بانک طیف گسترده‌ای از خدمات را از وام‌های مسکن و اتومبیل گرفته تا بیمه و خدمات سرمایه‌گذاری به مشتریان خود ارائه می‌دهد و همچنین در 29 ایالت آمریکا شعبه دارد.

    15. بانک FNBO Direct
    این بانک یکی از بهترین حساب‌های جاری و پس‌انداز را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. حساب پس‌انداز آنلاین با پرداخت سود سالانه 0/65 درصدی یکی از بالاترین نرخ‌های سود را عرضه می‌کند. این بانک کارمزد ماهانه دریافت نمی‌کند و حداقل مبلغ برای افتتاح حساب در این بانک 1 دلار است.

    16. بانک iGObanking.com
    این بانک به خاطر بهترین حساب‌های جاری در گروه بهترین بانک های 2018 قرار گرفت. حساب‌های جاری با سود 0/25 درصد و حداقل یک دلار برای افتتاح حساب و عدم نیاز به پرداخت کارمزد نظر مشتریان را جلب می‌کند. سود بالای یک درصدی و نگرفتن کارمزد ماهانه و عدم نیاز به حداقل موجودی برای باز نگه داشتن حساب از ویژگی‌های حساب‌های پس‌انداز این بانک است.

    17. بانک Incredible
    از ویژگی‌های برتر این بانک می‌توان به بهترین بانکداری آنلاین، بهترین حساب پس‌انداز با دریافت سود 1/21 درصدی یا 1/55 درصدی بسته به موجودی حساب و بهترین حساب‌های جاری با حداقل مبللغ 500 دلار برای افتتاح حساب و عدم دریافت هرگونه حق خدمات اشاره کرد.

    18. بانک Key

    بانک Key به خاطر خدمات کیفی منحصر به فرد مثل حضور ملی، دسترسی کامل و سریع برای مشتریان و همچنین حساب‌های جاری با خدمات همه جانبه که هیچ‌گونه کارمزدی دریافت نمی‌کند، به عنوان یکی از بهترین بانک‌های ملی شناخته شده است.

    19. بانک Marcus by Goldman Sachs

    این بانک برای ارائه بهترین خدمات در هر نوع حساب بانکی در دسته بهترین بانک های 2018 قرار گرفته است. عدم نیاز به پرداخت کارمزد ماهانه، عدم نیاز به حداقل مبلغ برای افتتاح حساب و باز نگه داشتن آن و سود بالای 1/40 درصدی از خصوصیات بارز حساب‌های پس‌انداز آنلاین این بانک است.

    20. بانک My eBanc
    My eBanc یک بانک اینترنتی خوب با ارائه حساب‌های جاری مناسب برای مشتریان است. حساب‌های جاری این بانک شامل کارمزد ماهانه نمی‌شوند و سود 0/5 درصدی به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

    21. بانک Nationwide
    بانک آنلاین نیشن حساب‌های سپرده ثابت 12 ماهه با سود 1/41 درصد و 60 ماهه با سود 1/2 درصد به مشتریان خود عرضه می‌کند و همچنین برای حساب‌های جاری خود کارمزد ماهانه دریافت نمی‌کند در حالی که سود خوبی به آن‌ها اختصاص داده است.

    22. بانک PNC

    بانک PNC یکی از بهترین بانک‌های ملی است. این بانک خدماتی مثل مدیریت مالی، بیمه، تسهیلات سرمایه‌گذاری، حساب‌های بازنشستگی و همچنین وام‌های خودرو و مسکن به مشتریان عرضه می‌کند.

    23. بانک Prosperity
    با بیش از 240 شعبه و رویکردهای بانکداری مختلف نسبت به دیگر بانک‌ها و ارائه خدمات به مشتریان مثل خدمات به بنگاه‌های کوچک و صدور کارت اعتباری در گروه بانک‌های برتر 2018 قرار گرفته است. اگر چه به اندازه بعضی بانک‌های دیگر وجهه ملی ندارد، اما با پرداخت سودهای نسبتا زیاد برای حساب‌های پس‌انداز و سپرده ثابت جای خود را میان مردم باز کرده است.

    24. بانک Regions
    این بانک هم از بانک‌های ملی برتر 2018 است. این بانک به مشتریان خود حساب‌های بانکی گوناگون، وام، مدیریت سرمایه و بیمه محصولات عرضه می‌کند و در جنوب و مرکز آمریکا فعالیت می‌کند.

    25. بانک Sallie Mae

    این بانک هم برای حساب‌های سپرده ثابت خود از بانک‌های برتر جهان شناخته می‌شود. سود حساب‌های سپرده ثابت این بانک از بالاترین سودها در میان بقیه بانک‌ها است. سپرده 60 ماهه این بانک سود 2/25 درصدی دریافت می‌کند.

    26. بانک Synchrony
    این بانک در سال 2017 در گروه 10 بانکی بود که بهترین حساب‌های پس‌انداز را داشتند، امسال هم این جایگاه را به دست آورده است. با توجه به سود بالایی که به حساب‌های پس‌انداز خود اختصاص داده‌اند کارمزد ماهانه دریافت نمی‌کنند و این یک ویژگی خوب محسوب می‌شود.

    27. بانک TD
    بهترین بانک های 2018

    این بانک هم سود بالایی برای حساب‌های پس‌انداز و سپرده ثابت خود پرداخت می‌کند و از بهترین بانک های ملی 2018 است. این بانک خدمات مالی زیادی مثل وام خودرو و مسکن، کارت اعتباری، خدمات سرمایه‌گذاری و بیمه عرضه می‌کند. این بانک برای افتتاح حساب‌های جاری و باز نگه داشتن آن‌ها نیازی به حداقل مبلغ ندارد و ماهانه 5/99 دلار به عنوان کارمزد دریافت می‌کند.

    28. بانک TIAA Direct
    این بانک با ارائه خدمات خوب در زمینه حساب‌های جاری و سپرده ثابت در میان بانک‌های برتر قرار گرفته است. به حساب‌های جاری این بانک سود 0/25 درصد تعلق می‌گیرد و هیچ‌گونه هزینه‌ای برای خدمات خود دریافت نمی‌کنند. حساب‌های سپرده ثابت هم نسبت به دیگر بانک‌ها سود بالایی برای مشتریان دارند.

    29. بانک U.S
    این بانک هر سال به عنوان بانک برتر ملی شناخته می‌شود و خدمات کاملی مثل انواع وام‌ها، کارت اعتباری، خدمات سرمایه‌گذاری و بیمه به مشتریان خود عرضه می‌کند. بانک U.S امسال هم در فهرست یکی از بهترین بانک های 2018 قرار گرفت. این بانک برای خدمات الکترونیکی خود ماهانه 8/95 دلار و برای حساب‌های جاری خود 6/95 دلار دریافت می‌کند که نسبت به دیگر بانک‌ها مبلغ کمی است.

    30. بانک ولز فارگو
    بهترین بانک های 2018

    همچون سال‌های 2016 و 2017 امسال هم بانک ولز فارگو (Wells Fargo) به عنوان بهترین بانک ملی و همچنین از بهترین بانک های 2018 معرفی شد. دلایل این انتخاب مجموعه گسترده خدمات مالی و دسترسی سریع برای مشتریان آنلاین و مشتریانی که روش‌های سنتی را ترجیح می‌دهند، است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی