عصر بازار

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

بانک پاسارگاد توانسته سپرده‌های مردمی را در مسیری هدایت کند که موجب اشتغال و تولید شود

عصر اعتبار- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیأت عامل ایمیدرو از پروژه‌های میدکو در استان کرمان بازدید کرد.

بانک پاسارگاد توانسته سپرده‌های مردمی را در مسیری هدایت کند که موجب اشتغال و تولید شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیأت عامل ایمیدرو به همراه پورمند مدیر عامل هلدینگ میدکو از مجتمع فولادسازی بردسیر و واحد احیای مستقیم بردسیر بازدید به‌عمل آوردند.

    کرباسیان در جمعمدیران و دست اندرکاران این مجتمع با اشاره به این که تمامی سرمایه‌گذاری صورت گرفته در احداث این پروژه کاملا خصوصی است گفت: میدکو از کمترین امتیاز دولتی برای راه اندازی پروژه های خود استفاده کرده است.

    وی در ادامه گفت: انتخاب و جایابی محل احداث این کارخانه ها در حوزه زنجیره فولاد بسیار مهم است و در خصوص بحث آب نگرانی وجود ندارد.

    رییس هیأت عامل ایمیدرو اضافه کرد: ایمیدرو در موضوع مواد اولیه برای طرح‌ها، سیاست خصوصی‌سازی و استفاده از ظرفیت‌های معدنی، این بخش را اجرایی کرد و این مساله موجب شد تا ایمیدرو و میدکو بتوانند مسائل خود را رفع کنند.

    وی در پایان سخنان خود با اشاره به حمایت‌های بانک پاسارگاد اظهار داشت: بانک پاسارگاد توانسته سپرده‌های مردمی را در عین سودآوری در مسیری هدایت نماید تا در جهت اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت ها و امکانات ملی موجب اشتغال و تولید شود.

    وی همچنین هلدینگ میدکو را به عنوان یک شاخص خوب برای توسعه کشور در نظر گرفت و گفت: میدکو می‌تواند یک نمونه کامل والگوی خوب برای دیگر سرمایه گذاران کشور باشد.

    گفتنی است بانک پاسارگاد در راستای افزایش تولید و اشتغال، با حمایت از پروژه‌های شرکت میدکو، زمینه‌ی اجرا و بهره‌برداری از 35پروژه‌ی بزرگ را ایجاد کرده است و راه‌اندازی این پروژه‌های ملی موجب گردیده که در طول‌ سال‌های گذشته برای نزدیک به 150هزار نفر اشتغال ایجاد شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی